Сценарій Новорічного ранку в середній і старшій групі «Чарівний ліхтар» Зал в новорічному вбранні. На центральній стіні – панно із зображенням зимового лісу. Справа – гарний будиночок Метелиці. Зліва – непоказний будинок Колючки і Злючки. Всі головні ролі виконують дорослі. Святково прикрашена ялинка чекає гостей. Ближче до гостей (збоку) висить великий барвистий ліхтарик. Б’ють годинник (фонограма). Двоє дітей у двері.
Перший.
Відкривай, Новий рік,
Казкові двері!
Нехай увійде в цей зал той,
Хто вірить у дружбу!
Другий.
Нехай увійде в цей зад той,
Хто дружить з піснею!
Починаємо зимовий свято,
Немає його чудесней!
До зали входять діти середньої групи, за ними – старшої. Утворюють навколо ялинки два кола.
Ведуча. Настає Новий рік!
Діти. Здрастуй, ялинка!
Ведуча. Ми сьогодні запоєм…
Діти. Дзвінко!
Ведуча. Навколо ялинки підемо…
Діти. Хороводом!
Вітаю всіх гостей…
Діти. З Новим роком!
Діти середньої групи читають вірші
1-й дитина.
Хай летить над країною
Наша пісня дзвінко.
Засияй, засверкай,
Святкова ялинка!
2-й дитина.
Різнокольорові кулі,
Намисто і хлопавки.
Запалюймось веселіше,
Зірки на верхівці!
3-й дитина.
Біля ялинки пухнастою
Закружись, наш танок,
Адже у нас сьогодні свято,
Зимовий свято…
Діти. Новий рік!
Хоровод «Наша ялинка гарна.» (муз. М. Раухвергера)
Діти старшої групи читають вірші.
1-й дитина,
У залі – ялинка, сміх щасливий,
Зимове свято – Новий рік!
Яскравий, барвистий, гарний
Біля ялинки хоровод,
2-й дитина.
З гілок блискучий дощик ллється,
Нитка виблискує, як алмаз.
В кожній кульці сміється
Отраженье наших очей!
3-й дитина.
І іскриться крізь голки
Різнобарвний блиск вогнів.
Про красуню, про ялинку
Лийся, пісня, веселіше!
Хоровод «Ялинка волохата» (муз. С. Талкиной)
Ведуча.
У Новий рік всюди
Запалюються ялинки.
У Новий рік чарівні
Казки починаються
Розповім я вам про ліс,
Повний казок і чудес.
І уявіть на хвилинку,
Ніби все це не жарт.
4-й дитина.
Якось зимової часом
Швидко з крижаної гірки
Ми на саночках з’їжджали
І в сніжки юрбою грали.
5-й дитина.
Сміх, веселощі, шум і гам…
Це все знайоме нам.
Адже не тільки в казках
Їздять на полозках.
Пісня «Санки» (муз. Л. Філіпенко) (Розігрується сюжет. Після інсценізації діти сідають на місця.)
Ведуча.
Сьогодні ми зібралися біля ялинки у нашому залі.
Ми новорічне свято, як казку, чекаємо.
Вогні погасимо в залі, відкриємо в казку двері,
В ній оживе Снігуронька, Метелиця і звірі.
Ось казкові зірки на землю опустилися
І в танці новорічному під ялинкою закружляли.
Вибігають дівчатка-зірочки., вільно крутяться.
Танець зірочок («Вальс», муз. В. Леєю, композиція русі С. Галкіної та Л. Сехиной) (Уривок для ознайомлення)
Сценарій День святого Валентина для дітей При вході роздають дітям сердечка з написаними на них буквами (для дівчаток 4 штуки на вибір), а також цифрами (для хлопчиків 4 штуки на вибір).
Включають фонову ліричну музику.
Ведучий 1: Доброго всім дня! Ми дуже раді вас тут вітати. Хто знає, який день сьогодні, що за свято? Точно, Правильно! День Святого Валентина - світовий день всіх закоханих! Що ви знаєте про це свято? Хто такий Святий Валентин?
Все це абсолютно вірно. За дуже старою традицією всі молоді люди, як юнаки, так і дівчата, можуть, не зберігаючи таємниці зізнаватися в коханні, посилаючи своїй коханій або коханому листівку, красиво прикрашену червоними сердечками або який-небудь інший подарунок, виконаний у формі серця, або ж просто червоний тюльпан. Перська легенда свідчить, що червоний тюльпан ріс саме від солодких сліз двох закоханих і став згодом нев'янучим символом любові. Дарувати цього дня ще потрібно сердечка, їх також називають валентинками.
Ведучий 2: Я розповім ще одну легенду. Дуже багато століть тому давньоримські воїни за законом не могли одружуватися, поки були на службі. А у них служба тривала цілих 25 років. Святий Валентин, пастир і духівник, по тайні робив благословення люблячих сердець і вінчав закоханих. А вороги його або заздрісники видали Св. Валентина. і він був страчений 14 лютого ... З тих пір всі в світі в цей день святкують день всіх закоханих.
Ведучий 1: Що ж ти так про сумне, адже День Св. Валентина - одне з найвеселіших свят. І ми будемо відзначати його дуже весело.
Ведучий 2: Правильно, адже в даному залі всі закохані.
Ведучий 1: Ти перебільшуєш щось, я не вірю.
Ведучий 2: Хочеш, я тобі це доведу, що знаходяться тут закохані. Дивись, діти дуже люблять батьків, батьки своїх дітей, хтось любить свою неповторну кішку, хтось - цікаву книгу, а багато хто любить кінофільми.
(Глядачам): Хто любить поїсти - підніміть праву руку, хто любить поспати - ліву, хто любить їсти шоколад і дивитися телевізор - топайте ногами.
Ось бачиш!
А зараз ми будемо вибирати - Валентину та Валентина, але для цього, щоб стати найкращою парою і отримати хороший приз, потрібно постаратися.
Ведучий 1: При вході ми вам роздавали сердечка з літерами для дівчаток, і сердечка з цифрами для хлопчиків. Я називаю номер і букву, і ви підходите один до одного, а потім до мене.
Ведучий 2: На конкурс запрошуються дві пари.
конкурс Пари по черзі називають літературні твори, в яких любов перемогла зло. Переможе та пара, яка називає більше творів.
Глядачі ж допомагають тій парі, за яку вболівають.
Ведучий 1: Відмінна пам'ять, а як щодо пильного зору? Зараз проведемо ще один конкурс. Подивіться, один на одного дуже уважно і тепер повертайтеся спинами один до одного.
Конкурс називається «Опиши партнера»
Діти стають спинами один до одного. Хлопчику задають питання по зовнішності дівчини. Потім навпаки. Перемагає та пара, яка найточніше описувала один одного.
Ведучий 2: А тепер конкурс для самих винахідливих і оригінальних, і удачливих. Грати будуть ще 2 пари.
Конкурс називається «Освідчення в коханні»
Хлопці пишуть текст визнання, а дівчата пишуть їм відповідь. Визнання і відповіді при всіх зачитуються. Переможцями будуть ті, у яких найкрасивіший, і вдалий варіант.
Ведучий 1: Ви молодці! А для наступного конкурсу нам потрібна ще одна пара.
Конкурс називається «Знайди приз»
Юнак ненадовго виходить за двері. Дівчина ж ховає приз. Юнак за допомогою підказок глядачів («холодно-гаряче») шукає приз.
Ведучий 2: Я хотіла б висловити подяку всім присутнім за участь. Всі були дуже хороші. А найкращу пару зараз вибере винуватець торжества Святий Валентин.
(Фонограма. Заходить Святий Валентин у білій рясі).
Святий Валентин: Я прийшов у цей світ, щоб благословити іменем своїм Св. Валентина любов і всі люблячі серця. Я здобув перемогу над безжальної смертю тому, що я вірив - немає сили сильніше, ніж любов.
Ведучий 1: Друзі, пропоную допоможемо Св. Валентину з вибором кращої пари. Я буду називати номер, пара виходить вперед, всі інші аплодують. По гучності ж оплесків ми і виберемо пару - Валентину та Валентина.
Приз найкращій парі вечора дарує Св. Валентин.
(Звучить лірична музика).
Святий Валентин: (піднімає над своєю головою 2 половинки яблука). Розпадаються імперії, вмирають люди, поділяються країни. Але залишиться любов, що з'єднує серця.