Педагогічна цінність. Пісня-гра стимулює розвиток творчих компонентів особистості, таких як уява, мислення, інтуїція, сприяє напрацюванню умілостей генерувати ідеї, прививає уміння продуктивно діяти як в індивідуальному, так і в колективному плані. Від керівника гра потребує вдатностей до імпровізації, гнучкості в демонстрації уміння створювати допоміжні сюжетні завдання й підводити дітей до їх розв’язання.
Хід гри. Керівник пропонує дітям сходити на прогулянку, але попереджає про можливість на шляху певних перепон. Наприклад: яма. Як будемо діяти? Діти пропонують варіанти подолання такої (інтерактивне опитування). Ігромайстер підводить підсумки “мозкового штурму” і, підкресливши той факт, що наша яма була невеличка, пропонує переплигнути її. Якщо хтось не зробив цього, найближчі до пасивного діти беруться за нього і “перетягують” через яму. Керівник просить поаплодувати виконавцям дій, адже вони врятували людину, не залишили її в біді. Потім репетирують подолання інших перешкод, серед яких: тин (заплітаємо його, виставивши руки вперед, в боки і вниз), стіг (підводиться той, хто в центрі гурту і підіймає вгору руки, решта дітей підводяться і тягнуть власні руки до його вершини), стежинка (всі хапають попереду сидячих за плечі). Інші „перешкоди”, що виникнуть під час прогулянки долають імпровізаційно й у відповідності до їх змісту. Далі рушають у путь з піснею і долають по черзі перешкоди чи відпрацьовують ситуації. Серед можливих перепон: хащі, дикі звірі, галявина, море, зустріч сонця, доїння корови (попити молочка, напоїти іншого, витерти серветкою), дощик (краще рішення захистити не тільки себе; якщо хтось промокнув – всі перетворюються на єдиний вентилятор і сушать “потерпілого”) і багато інших. Останнім словом бажано назвати “друзі” (діти радісно обіймаються). План прогулянки і серія перешкод складаються керівником заздалегідь.
1. Ми йдемо, ми йдемо, Ми шляхи долаємо. Перешкоди ні на мить Нас не можуть зупинить. Яма!!!
2. Ми йдемо, ми йдемо, Ми шляхи долаємо. Перешкоди ні на мить Нас не можуть зупинить. Стежинка!!! (і так далі). 1. Мы идём, мы идём, Никогда не устаём. Все преграды на пути Можем запросто пройти. Яма!!!
2. Мы идём, мы идём, Никогда не устаём. Все преграды на пути Можем запросто пройти! Тропинка!!! (и так далее).