МАМИНА КРАЇНА МЕТА: Об'єднати дітей і їх батьків спільністю переживань, емоційним настроєм, відчуттям чогось незвичайного. Створити умови для задоволення кожною дитиною своїх інтересів. Діти заходять в зал під веселу музику. Композиція» Букет для матусі» Ведуча. Як багато квітів у нас сьогодні в залі. І я наю чому. Бо зараз настала чарівна порі року Весна. Сонячні промінці розтопили кригу на землі і розквітли квіти які діти принесли в дарунок для своїх любих матусь Пісня» Теплыми шагами» Діти кладуть квіти по під центральну стіну і сідають Ведуча. А, ви, чули, діти? Десь на світі Є дивовижна країна Маминою зветься вона! Як потрапити туди? Є лише один спосіб, мені про нього розповіла одна чарівниця. Потрібно закрити очі, тільки по-чесному, і уявити обличчя своєї матусі, при цьому треба в думках сказати їй, щось хороше і приємне. Спробуємо?! Діти закривають очі. А за ширмою лунає гучний звук розбитої пляшки. Діти мимоволі відкривають очі і бачать: на підлозі сидить Джінн. Джінн (поволі встає, потягується). Тисячу років просидів я в пляшці. Але сила ваших добрих думок і слів виявилася такою могутньою, що зруйнувала зло, що заточило мене в тісну судину. Завдяки вам, діти , я знову вільний! Що я можу зробити для вас? Ведуча. Дорогий Джінн, ми знаємо, що десь є мамина країна. Нам би дуже хотілося побувати там, адже діти так люблять своїх мам, що мріють дізнатися про них якомога більше хорошого. А ти чув що-небудь про Мамину країну? Джин. Є на світі така країна! Я розповім, яка вона: Там млинці, пиріжки, ватрушки І котлетки, вареники, плюшки. Чашки, тарілки, каструльки Краплі, пігулки, пілюльки. Книги, театри, картини Ринки і магазини. Стрічки, волани і рюші У сумочках дрібнички. Стрічки, шпильки, квіточки – Це подарунки для дочки! А солдатики, «Лего». Машини – Це подарунки для сина. Вдень працювати, увечері – книжки, іграшки. Вночі готування їжі, прання. У серці – ніжність, турбота, увага. Ось, якщо коротко, країни опис! Ведуча. Але як потрапити туди? Ми спробували, але у нас нічого не вийшло. Вірніше, замість того щоб потрапити в мамину країну ми познайомилися з Вами, поважаний Джінн. Ось чудеса! А іншого способу ми не знаємо! Джінн. У цьому допоможе моя парасолька. (Бере її в руки.) Фокус-покус, зонтик, блин! Здесь колдует старый Джинн! Фалди-балди, хрюки, брысь! Карта, мигом появись! Джінн (указує у бік дітей і говорить суворо): Карта тут, дивитеся під сидіннями ваших стільців! Діти встають із стільчиків і знаходять, прикріплені скотчем, шматочки карти. Вони передають їх ведучій. Ведуча. Давайте спробуємо зібрати з цих шматочків карту. Це як пазл збирати. Дуже цікаво! Діти разом з ведучою збирають карту. Ведуча. Шкода, що карта Маминої країни з шматочків, а то б ми її повісили, розглянули. Джінн. А про мене ви забули?! Я ж все-таки чарівник! (ходить навколо карти, зібраної на столі і «чаклує») Фокус-покус, зонтик, блин! Здесь колдует старый Джинн! Фалди-балди, хрюки, брысь! Карта, мигом появись!..........................