Мам вітають малюки ( сценарій свята до 8-го березня для дітей ранього дошкільного віку)
Дійові особи:
Діти - читці Дорослі: Ведуча Весна Діти 5-6 років: Їжачок Їжачиха Лисичка
(Діти заходять під музику з квітами і стають півколом)
Ведуча Шановні гості! Любі діти! Дозвольте вас оповістити, Що готувались ми завзято Матусине зустріти свято. У березневі перші дні Малята всі на всій землі Своїх матусь вітають. Співають їм дзвінкі пісні, Дарують квіти весняні, Щасливих літ бажають!
Дитина: Місяць березень іде, щиро усміхається, Пісню лагідну веде, з усіма вітається.
Дитина: Березень дарує нам пролісків багато І вітає любих мам із жіночим святом.
Дитина: Матусі наші рідні, найкращі з усіх мам . Цю пісню гарну й ніжну даруємо ми вам.
Пісня.
Ведуча Якщо сніг вже скрізь розтанув І травичка зеленіє, Ще й пташок співає зграя, Що це, діти, означає? Це до нас прийшла....
Діти (разом). Весна!
(Звучить музика до залу заходить Весна з букетиком квітів).
Весна: Знаю, ждуть мене усюди – Виглядають із вікна. Я приношу радість людям, А зовуть – Весна-красна! Ось я і до вас прийшла І тепло вам принесла.
Ведуча: А ну скоріш в танок ставайте, Весну –красну, привітайте!
Танок
Весна: Молодці, гарно ви танцюєте, весну зустрічаєте. А тепер любі діти відгадайте мою загадку- Хто вас, дуже міцно любить, Завжди ніжно приголубить І клопочеться всяк час У ночі і вдень про вас?
Діти: Мамочка рідненька….
Ведуча: А зараз вам , матусеньки, Рідненькі дорогі, Розкажуть діти віршики У перші дні весни.
Дитина. Маму дорогеньку , поцілую я І скажу тихенько – Рідна ти моя!
Дитина. Спасибі , спасибі , мами, Що ви тут сьогодні з нами.
Дитина. До вас наше щире слово- Матусі, будьте здорові.
Дитина. З 8 березня вітаю я матусеньку свою Бо вона найкраща в світі , її дуже я люблю.
Дитина. Нема в цілім світі , всім вам признаюся Кращої мами, як моя матуся.
Дитина. Я люблю свою матусю, Ніжну дорогеньку, Все найкраще я дарую, Для тебе рідненька.
Ведуча. Любі матусі, ваші дітки дійсно вас дуже люблять. А давайте подивимось , хто з них найспритніший та швиденько назбирає матусі букет. Люба Веснонько, допоможи нам.
Весна розкидає по залу штучні квіти.
Гра «Збери букет для матусі» (Уривок для ознайомлення)
ВЕЛИКОДНІЙ КОЛОБОК Сценарій свята Великдень для дітей
1-й ведучий. Жили-були бідні дід і баба.
2-й ведучий. Дуже бідні.
1-й ведучий. У них не було курочки Ряби.
2-й ведучий. Ох, не було.
1-й ведучий. Вона не знесла їм яєчка.
Ведучі (разом). І не могли вони спекти пасхальної пасочки!
2-й ведучий. Дід бабі каже:
Дід. Чим же, мила, нам на Великдень розговітися?
Баба. Ох, вже й не знаю, Мілан. Адже борошно у нас давно вже скінчилося.
Дід. Давай, баба, не опускати рук, а помолимося Богу та по коморі пометемо, по засіках поскребемо, може, хоч на колобок набереться.
1-й ведучий. Так вони і зробили по коморі помели, по засіках поскребли, борошенця на водиці замісили, сльозою посолили.
2-й ведучий. Бога подякували.
1-й ведучий. Спекли пісний колобок і на вікно поклали
Ведучі (разом). До ранку простигне.
2-й ведучий. А на ранок прокинувся Колобок раніше за всіх.
Колобок. Щось дідуся та бабусі не чутно. Сплять мабуть натомилися зі мною вчора, навіть обідню проспали котитимусь-но я до церкви, поки вони сплять, окроплюся у батюшки святою водою, хоч цим старичків розважу.
1-й ведучий. Зіскочив колобок з підвіконня на землю і гайда до церкви, та не по дорозі, а навпростець через ліс. Назустріч йому вовк.
Вовк. Тебе, Колобок, Колобок, я з´їм.
Колобок. Що ти, Вовк, адже я ще не освячений. По коморі метений, по засіках шкрябаний, на водиці мішаний, сльозою солоний, але ще не освячений. Чекай на мене тут.
2-й ведучий. Колобок покотився далі, а назустріч йому ведмідь.
Ведмідь. Колобок, Колобок, я тебе з´їм.
Колобок. Що ти, Ведмідь, адже я ще не освячений. По коморі Метений, по засіках шкрябаний, на водиці мішаний, сльозою солоний, але ще не освячений. Чекай на мене тут.
1-й ведучий. Колобок покотився далі, а назустріч йому лисиця.
Лисиця. Зі святом тебе, Колобок. Далеко ти, мій солоденький, попрямував.
Колобок. Я, Лисиця, до церкви поспішаю.
Лисиця. Куди, солоденький? Я щось не почула.
Колобок. У церкву Божу, святою водою окропитися.
Лисиця. Я щось глуха стала. Підійди до мене, мій пістненький, ближче.
Колобок. Я, Лісонька, до церкви поспішаю, у батюшки святою водою покропитися, а ти на мене тут почекай.
1-й ведучий. Прикотився Колобок до церкви і відразу до батюшки. Окропили святою водою, а панотець його запитує:
Батюшка. Де ж, Колобок, твоє червоне яєчко?
Колобок. Немає у мене, батюшка, червоного яєчка. Мої дідусь і бабуся бідні.
Батюшка. На, візьми, Колобок, віднеси яєчка бабусі та дідусю.
1-й ведучий. А тут парафіяни почули розмову, надавали Колобку яєчок цілий кошик.
1-й ведучий. Котиться Колобок назад через ліс навпростець, а назустріч йому вовк, ведмідь і лисиця.
Звірі. Зі святом тебе, Колобок, з наступаючим Христовим Воскресінням! Буде нам чим на Великдень розговітися!
Колобок. Ох же ви, звірі, нерозумні! Адже я ж пісний: по коморі метений, по засіках шкрябаний, на водиці мішаний, сльозою солоний. Як же ви мною разговїєтеся?
Звірі. Що ж нам тоді робити?
Колобок. Візьміть ось по червоному яєчку, а як уночі обідня відійде, разговієтеся.
Звірі. Ну, спасибі тобі, Колобок! Передай уклін дідусю і бабусі!
1-й ведучий. Прибіг Колобок додому.
Дід і Баба. Де ти був, Колобок? Ми про тебе сильно турбувалися!
Колобок. Я, дідусь і бабуся, у церкві був, святою водицею окропився і вам червоних яєчок приніс. Буде чим на Великдень розговітися!
Привітайте близьких Вам і коханих людей зі святом Великодня
«Пригода з домовим Кузею». 1. /зал д1литься на 2 половини На 1 половин1 розкладен1 сл1ди, хусточки на п1длоз1. 2 половина- «подвал д/с, чар1вний годинник». ВЕДУЧА 1 : - - - -
/П1д «Марш» П. Чайковського, д1ти заходять до зали парами, стають на сво1 м1сця/.
ВЕДУЧА 2 : Сьогодн1 ми, у р1дн1м наш1м кол1 випускник1в в1таемо сво1х, Вонивже в вересн1 навчатись будуть в школ1, а нам невистачати буде 1х.
Д1ТИ: 1. Нам теж без вас незвично буде тр1шки Але ж до всього треба вже звикать. Ми в цьому роц1 дуже гарн1 книжки Вже самост1йно зможемо читать.
2. В садку навчились ми дружити, 1 старших, 1 малих любити. Гуртом читати, малювати, П1сн1 сп1вати, танцювати.
3. Ми тут любесенько зростали, Та вже шк1льна пора настала, 1 нас чекае перший клас. РАЗОМ: Тож, прощавай садочок наш!
П1СНЯ «УЧАТЬ В ШКОЛ1».
/ з кутка чути плач/.
2. ВЕДУЧА: Що за диво? Д1ти, яне збагну, що це за сл1ди, чому хустиночки розкидан1? Як розгадати нам цю загадку? Давайте п1йдемо по цих сл1дах, може вони розкриють нам таемницю?
/Вихователь с д1тьми 1дуть по сл1дах, находять скриню, з яко1 чути плач/.
ВЕДУЧА: Д1ти, це 1з скрин1 чути голос, ц1каво, хто ж у не1 сидить 1 так г1рко плаче? /1з скрин1 визирае Домовик/. ВЕДУЧА: Ти хто? ДОМОВИК: Ну от, порушив свое слово, в1дкрився людям! ВЕДУЧА: Та хто ти такий? ДОМОВИК : Хто, хто! Домовик я Кузьма Кузьм1ч, для вас просто Кузя. Я хозя1н «Казкового» дитсадочка, вот вже 16 рок1в тут хозяйную, усе про вс1х знаю, д1тей не ображаю. /плаче/ ВЕДУЧА: Та чому ти плачеш? Це тво1 хусточки розкодан1? ДОМОВИК : Так, я вже 100 хусточок сльозами замочив 1 н1як не можу зупинитися. ВЕДУЧА: Що ж трапилось? ДОМОВИК: Мо1 люб1 малята мене покидають. ВЕДУЧА: Як1 малята? ДОМОВИК: Як1, як1! Група «Бер1зка» 1де до школи, а я до них так звик, мо1 маленьк1… /плаче/. ВЕДУЧА: Так ось у чьому справа! Кузю, не сумуй. Д1ти н1коли не забудуть наш садок, будуть заходити до нас у гост1. Ось, послухай, вони тоб1 п1сеньку про це засп1вають.
П1СНЯ «Казкови1- наш р1дний садок». /на мелод1ю п1сн1 «Тополиный пух» в виконанн1 групи «Иванушки-интернешл».
ДОМОВИК: Д1ти, а ви знаете, що в народ1 е така прикмета- хто побачить Домовичка, тобто меме, той буде щасливим? ВЕДУЧА: Тож ти подарував нашим д1тям щастя? ДОМОВИК: Так, я… я…, та мен1 для них… н1чого не пошкодую, усе, що в мене е, усе в1ддам мо1м улюбленцям! ВЕДУЧА: А що ж у тебе е, Кузю? ДОМОВИК: Все, що завгодно! /думае/ А ви хочете до мене у гост1 п1ти? ВЕДУЧА: А де ти живеш?
3. ДОМОВИК: Я живу у комор1. Ход1мо з1 мною- я покажу вам свое господарство. Тт1льки там дуже темно. А ви не бо1тесь темряви? /н1/. Тод1, тримайте казков1 вогники, вони осв1тять на дорогу. Готов1? Ход1мо за мною!
/Д1ти беруть л1хтарики, св1т гасне, звучить «Лунна соната» Л. Бетховена.
ТАНЦЮВАЛЬНА СЮ1ТА «Чар1вна подорож».
/розчиняеться друга частина зали/. ДОМОВИК: Ось ми 1 пришли. Тут я живу. Проходьте, с1дайте, будьте як вдома. ВЕДУЧА: Оце так, н1коли б не здогадалася, що таке може бути. Як тут таемничо… ДОМОВИК: А сь м1й чар1вний годинник. В1н може перенести нас у минуле, або майбутне. Хочете вирушити у подорож? Тод1 я перекручу чар1вн1 стр1лки назад, 1 подивимося, якими ви були маленькими.
/ Домовик «Перекручуе стр1лки, звучить б1й годинника», з-за кул1си виходять 2 немовля, т1 плачуть.
ВЕДУЧА: От тоб1 й маеш. Ви не плачте, малюки, Вас мами до садочку привели, За вами тут будуть доглядати, З вами туту будуть грати. Зараз я вас покормлю, та на горшочок я вас посаджу!
Атракц1он «Катання на горшках».
ВЕДУЧА: Ось ми з вами ус1 справи зробимли, тепер можна 1грашками погратися. Ск1льки у нас 1грашок Багато, як в магазин1 «Дитячий мир»! Давайте 1 ми с вами ус1 пограемо у «Крамницю 1грашок». /Д1ти роблять голо, д1ти-«1грашки» одягають або беруть у руки символи.
Проводиться гра «МАГАЗИН 1ГРАШОК». (Уривок для ознайомлення)
Випуск в дитячому садочку Заходять 2 дітей-вихователів та сідають за стіл. Починають щось писати,вирізати
1 дитина: Так ось і доводиться нам,вихователям залишатися після роботи щоб завтра ми могли чимось здивувати наших вихованців!(дзвонить мобільний телефон). 2 дитина: Так! Добрий день!Як завжди на роботі. А що трапилось? Телевізор так, є, а що там? Концерт з зірками? Пряма трансляція ?Добре,зараз вмикаю! Бувай. (кладе телефон) Уявляєш, дзвонила моя подруга і казала щоб ми включили телевізор і подивилися цікаву передачу. Так, вмикаємо
(На другому столі зроблені з картону «телевізор» та завішені ширмою. За нею двоє ведучих. Під музику ширма відкривається і в мікрофон діти говорять, а «вихователі» слухають.)
1ведучий: Добрий день усім навколо нашім любим глядачам. Випускний бал починаємо, бо прийшов на це вже час.
2. Запрошуємо на сцену під музику веселу зірок талановитих майбутніх школярів! Тож зустрічаємо їх оплесками! (заходять діти, стають півколом)
Вихователь1: Сьогодні наші зірочки приготували номери Вірші,пісні і танці. .Подивимось на цих обранців!
Діти:1. Як до Дніпра стікаються струмочки, Так ми з садочка в школу перейдемо. Та в серці все ж залишиться куточок, Де про садок ми пам’ять збережемо.
2. Нас скоро будуть звати школярами. Та куплять форму і портфель зручний, Але ,можливо, десь поміж книжками Ведмедик заховається зручний.
3. Читать книжки і в зошитах писати Ми будем вчитись, мабуть,залюбки. Але завжди тут будуть нас чекати, Бо ми для вас - ці самі малюки.
Пісня «Країна дитинства» 4.Так багато днів підряд влітку,щозими - Поспішали ми в садок. В нім зростали ми.
5.Знайшли ми вірних друзів тут і їх ми не забудемо. Про дружбу щиру та міцну ми всі співати будемо!
Пісня про дружбу. (діти сідають) Вихователь1:Звичайно,дит. садок-не школа. В нас немає уроків,перерв,дзвоників. Але в нас є розклад і навіть справжній іспит. Його діти складають коли виходять з цього закладу. Вихователь2: Сьогодні ми будемо милуватися нашими випускниками та подивимось чому вони в нас навчилися.
Вихователь 1:Тому ми наш випускний іспит назвали «24 (по кількості дітей) зірочки! (входить дитина-кореспондент з фотоапаратом та мікрофоном) Кореспондент: Невже я запізнився і почали свято без мене? Ні? Тоді все гаразд! Я кореспондент веселий –мікрофон свій підключу - інтерв’ю у вас візьму! (підходе до дітей задає питання)
1.Чим любиш займатися?
2.Що хочеш побажати своїм друзям?
3. Ким хочеш стати?(діти по черзі читають вірш)
Професію нелегко зараз вибирати, Вихователькою я з дитинства мрію стати.
2. Та ти що? У вихователів мізерна зарплата. Та ще біля діточок нерви свої тратить.
3. Ну а я як виросту-одяг буду шити, Щоб вихователі могли як моделі ходити!
4.Ну а я як виросту, лікарем мрію стати, Щоб вихователям усім нерви лікувати.
5.Ну а я як виросту, водієм мрію стати, Щоб вихователів усіх на «мерседесі» катати.
6.Ну а я, б дуже хотів депутатом стати. Я б наліво і направо став закони видавати.
7. Ну а я як виросту,фермером мрію стати, Бо у фермерів,напевно, не виховательська зарплата.
8. Ну то що там фермером! От президентом-круто! Президенти хоч, напевно, не будуть банкрути! Президентом я як стану - в першу чергу видам закон: Вихователям і няням зарплатню-1 мільйон. Щоб у них завжди був повен гаманець. І настав би тоді бідам всім нашім кінець! 9. А я хочу стати співаком! В мене є здібності . Ось послухайте мою пісню.
Пісня «Хвостики-метелики» Дитина –кореспондент:Дякую за цікаве інтерв’ю. А тапер всі посміхніться - фото в газету на згадку!(фотографує і сідає на місце)
Дитина в «телевізорі»: Від світанку до зорі всі ми бачимо її. Це не улюблена програма. Це улюблена реклама! Водіть своїх діточок в дитячий садок « Чебурашка» тому що тільки у нас вони скуштують усі страви української кухні та відчують тепло і затишок. А ще тільки тут найкращі лялечки як справжні!
Танок «лялечки» Вихователь1: Як на в нас є прийомна комісія у складі президента та академіка нашого закладу. Це завідуюча та методист ДНЗ «Чебурашка» .Свої висновки вони оголосять наприкінці нашого іспиту. Дитина в «телевізорі» : Добрий день іще раз,діти. Передача знов в ефірі. Всі красиві і щасливі. Нелегке у нас завдання-прочитати всі вітання!(бере листа, читає): Вітаємо випускників, бажаємо успіхів усім. Середня група. (виходять діти сер. гр.) 1.Ви про нас не забувайте і в садочок прибігайте. Будемо разом ми гуляти, книжечки разом читати.
2. Треба всім вам дружно жити, звести сварки нанівець, Один одного любити, берегти тепло сердець!
3. Давайте пригадаємо коли ви були такими ж як ї ми. У садочку ви зростали та в ігри незвичайні грали. З нами ви тепер вставайте та в останній раз в «Швидкі ручки» пограйте!