1. Ми частівки заспіваєм Вам сьогодні від душі, Як від нині ми вже стали Ох, горезвісні школярі.
2. У садочок ми ходили На початку зі слізьми, Та сьогодні ми вже стали Ох, всі дорослими дюдьми.
3. Коли в ліжко ми лягали, То вдавали, що спимо, А коли нас залишали, Ох, то летіло все вверх дном.
4. Нас постійно поучали – Там не стукни, не штовхни. І у діток я по-черзі Ох, всіх пробачення просив.
5. Нас в садочку заставляли Все з’їдати до кінця. І була для бідних діток Ох, це справжнісінька біда.
6. Слава Богу, що скінчили Ми, нарешті, цей садок, Хай скуштує цього хліба Ох, ще хтось інший із діток.
Кадриль
Ще така пісенька для хлопчиків на мелодію (...когда-то россияне Ванюши,Тати,Мани.............) хлопчиків потрібно перевдягнути в дівчаток.
На вступ виходять один за одним і стають в рядочок.
1. Оленки, Іри, Олі, Сьогодні стали в колі, Таких струнких та гарних Не бачили дівчат. Танцюєм і співаєм, Серветки вишиваєм І дома прибираєм – Спитайте наших мам. Ніколи не сумуємо І часу не марнуємо: Читаєм і рахуємо – Повірте, друзі, нам.
На пройграш танцюють (дуже смішно, коли вони повністю відтворюють пластику дівчат, з вигуками, вздохами). Рухи можна брати як народні, так і сучасні.
2. Підлогу підмітаєм І квіти підливаєм, Нема дітей слухняніших – Спитайте наших мам. Ми вам затанцювали І трохи заспівали, Чи правда, чи неправда – Вирішуйте самі. Оленки, Іри, Олі Навчатись будуть в школі, Старатись, як ніколи – Готуйтесь, вчителі!
У долоньках я принесла Перші квіти-крапельки весни. Наче зорі перші квіти, Нехай світять,світять вам вони. Приспів: Перші квіти для вас,для вас. За ласку і любов. Перші квіти для вас,для вас, Даруємо ми знов. Перші квіти для вас,для вас. Ці дзвоники весни. Перші квіти для вас... 2. Перші квіти наче діти, Як до сонця линуть всі до вас, І сердечка їх відкриті, І з любов'ю дивляться на вас. Приспів:
Педагогічна цінність. Організуюча й об’єднуюча пісня-гра, сприяюча подоланню психологічних бар’єрів у спілкуванні, підвищенню тонусу, встановленню швидкого контакту з іншими, соціалізації, самоусвідомленню себе як частки єдиного всесвіту. Демонструє певні єдності людини й оточуючої дійсності та характер цього співіснування. При постанові творчого завдання (“хто ще може ходити руки-за-руки?”) стимулюється креативне мислення дітей.
Хід гри. Керівник виконує заспів, піднявши руки в кулаках до рівня плечей, пропонуючи на словах “руки-за-руки” взятися за руки. Діти повторюють мелодію та рухи і беруться за руки, утворюючи єдиний ланцюг. На сильну долю першого рядка приспіву виносять скріплені руки вперед і вгору, на наступну сильну – відводять назад. На другий рядок – розгойдують скріплені руки вліво-вправо. Після останнього куплету ставлять творче запитання: “хто (що) ще може ходити руки-за-руки?”. З відповідей складають нові куплети і виконують їх.
1. І заспів і приспів у пісеньки є І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів: Хей, хей, ла-ла-ла-ла І ходять вони руки-за-руки. 2
2. У музики є сім радісних нот І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів. 3. У райдузі грають сім кольорів І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів. 4. У сонечка є планета Земля І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів. 5. Хмаринка несе і дощик і сніг І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів. 6. У хлопчика є дівчина-краса І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів.
1. У песенки есть запев и припев И ходят они рука об руку. 2 Припев: Хей, хей, ла-ла-ла-ла И ходят они рука об руку. 2
2. У музыки есть семь радостных нот И ходят они рука об руку. 2 Припев. 3. У радуги есть семь ярких цветов И ходят они рука об руку. 2 Припев. 4. У солнышка есть Земля и Луна И ходят они рука об руку. 2 Припев. 5. У облачка есть и дождик и снег И ходят они рука об руку. 2 Припев. 6. У мальчика есть девчонка-краса И ходят они рука об руку. 2 Припев.
Свято 8 Березня для середньої групи. Веселий ярмарок.
Ведуча: Збирайтеся, збирайтеся На свято чимскоріш! На ярмарок чудовий, Весняний, кольоровий. Гей хлопці, дівчата, Нумо всі на свято! Хай вам весело живеться та гуляється, Наш ярмарок починається! Діти заходять до залу під веселу музику, але зупиняються і вишиковуються біля брами з надписом «Ласкаво просимо на ярмарок!» Ведуча: Ярмарок наш не простий. Він присвячений нашим чарівним жінкам . Адже сьогодні ми святкуємо свято всіх мам, бабусь, дівчаток. Тому, щоб потрапити на ярмарок потрібно отримати вхідний квиток. Для цього кожна дитина повинна сказати лагідне слово для своєї матусі. Ці квиточки також не звичайні. Це – лотарея. І в кінці нашого свята кожен зможе отримати невеличкий подарунок. Тож, починаймо! Увага, увага, Спішіть, поспішайте! Господарі й гості Ви нас не минайте На ярмарок прошу гуртом, поодинці Чекають на всіх там чудові гостинці! На ярмарку нашім, веселім. Багатім Є чим дивуватись і є що придбати. Ведуча запрошує дітей підходити до брами і під тихе звучання веселої музики, дитина , перш, ніж зайти, говорить лагідне слово для мами, отримує вхідний квиток – лота рею і проходить до стільчиків. Ведуча: Матусі наші рідні, Найкращі з усіх мам, Цю пісню гарну й ніжну Даруємо ми вам. Діти виконують пісню про маму. 1-а дитина: - Вийди, сонечко, з хатинки Просить дівчинка Даринка Усміхайся разом з нами, Бо сьогодні свято мами. 2-а дитина: В день такий приносять діти Мамам всю свою любов свою В подаруночках і квітах Кажуть: «Я тебе люблю!» 3-я дитина: Коли б з’явився в мене чарівний килимок, На тому килимкові злетів би до зірок, Що зірку найяснішу за хмарами дістати І дорогій матусі її подарувати. 4-а дитина: Мамо, добре, що ти є Ніжне сонечко моє! Від твоєї доброти Так і хочеться рости.
1.Научился я считать, 1-2-3-4-5, Я считаю до 5, а могу до 10. Сосчитал котят у кошки, На столе тарелки, ложки, В вазе сосчитал цветы, Возле дома все кусты.
2. Научился я считать, 1-2-3-4-5, Я считаю до 5, а могу до 10. Сосчитал свои игрушки, На диване все подушки, Стал конфеты я считать –разболелся зуб опять
3. Научился я считать, 1-2-3-4-5, Я считаю до 5, а могу до 10. А когда я стану взрослым, Сосчитаю в небе звезды, И скажу, друзья, вам, прямо- Дам одной ей имя «Мама»