В ЗАЛ ЗАХОДЯТЬ ПІД МУЗИКУ ДЖЕНТЕЛЬМЕНИ. 1-й . Добрий день шановні пані та панянки! 2-й. Вас вітають джентльмени з дошкільного закладу № ............... 3-й. Джентльмени! А де це наші дівчата? 4-й. А й справді !Де це вони? 5-й. Мабуть запізнюються... 6-й. Не може цього бути! Всі одразу? 7-й. Як, джентльмени , невже ви забули? Адже сьогодні 8-Березня 8-й. А тоді зрозуміло. 9-й Що, що тобі зрозуміло? 8-й. Як що? Ну, наприклад, зачіска, сукня і таке інше... 10-й. А ось і вони! ВСІ РАЗОМ. Зустрічайте! Наші дівчатка!. В ЗАЛ ПІД ПОЛОНЕЗ ЗАХОДЯТЬ ДІВЧАТА. СТАЮТЬ БІЛЯ ХЛОПЧИКІВ. ТАНОК„ ПОЛОНЕЗ:"муз.Штрауса. ДЖЕНТЕЛЬМЕНИ ПРОВОДЖАЮТЬ ДІВЧАТ НА СТІЛЬЧИКИ, А САМІ СТАЮТЬ НА КИЛИМОК. ДЖЕНТ. Вітаємо, вітаємо дівчаток дорогих, Бо зараз, всі ми знаємо, найкращий день для них! ПІСНЯ „ ДЖЕНТЕЛЬМЕНІВ." ДЖЕНТ. Панове, я не знаю, що зі мною діється, але тільки-но я Зайшов до цієї зали, мені відразу захотілося співати, Читати вірші. ДЖЕНТ. О сер! Це тому, що весна, свято всіх жінок. Душа радіє і хочеться співати. ДЖЕНТ. Тож заспіваємо. ПІСНЯ „ МАМИН ПРАЗДНИК. Муз. Гурьева. ХЛОПЦІ СІДАЮТЬ.ВИХОДЯТЬ ДІВЧАТА. ДІВЧ. З днем 8-го Березня, із весняним святом З пролісками першими в цей чудовий час, Мами наші рідні і бабусі милі, Від усього серця ми вітаєм вас! ДІВЧ. Чому це надворі блищать мов перлини Чисті й прозорі грайливі краплини? ДІВЧ. Тому що весела, ясна чарівна. На мамине свято приходить весна. ДІВЧ. Чому це так жваво струмочок співає? Чому так ласкаво нам сонечко сяє? ДІВЧ. Тому, що весела, ясна чарівна На мамине свято приходить весна!... ПІСНЯ „ КРАПЛИНОК." Муз. Ткаченко. СІЛИ. ДИТ. Дзвенять, бренять струмочки лопочуть тут і там Прийшло весняне свято до наших любих мам. ТАНОК„ СТРУМОЧОК."Хореограф. ВЕД. Дівчатка і хлоп'ята, давайте разом з вами Подякуєм бабусі, спасибі скажем мамі. ВИХОДЯТЬ ВСІ ДІТИ СТАЮТЬ НА КИЛИМКУ. ДИТ. Дорогі бабусі й мами! Як добре, що поруч ви з нами. Дякуємо вам за добро і ласку, за віддане тепло і чарівну казку ДИТ. Милі наші матусі й бабусі! Ми вам шану складаєм І зізнатися мусим, що без вас нас немає. ДИТ. Ви нас, рідні, зростили, нам життя дарували І безмежно любили, від біди захищали. ДИТ. Тож сьогодні ми хочемо вам спасибі сказати За недоспані ночі, на тривоги багаті. ДИТ. Побажаєм вам 100 років жити без розлуки, без журби і сліз Хай із вами завжди буде щастя, а також здоров'я-цілий віз. ПІСНЯ„ МАМА."Муз. Баканова. СІЛИ. ДЖЕНТ. Щось у хлопців ноги на місті не стоять, Мабуть танцювать хотять. Ну, дівчата, 1-2-3-у таночок всі пішли. ТАНОК„ ПОЛЬКА."муз. Олександрова ВИХОДЯТЬ ДЖЕНТЕЛЬМЕНИ. 1-Й. Панове, а пам'ятаєте, як усе починалось? 2-й. Звичайно, все починалось з казок. Нам їх розповідали перед сном наші бабусі. ДИТ. Добрий день, бабусю, дорога моя, Це для тебе сонечко лагідно сія. Ласкою повняться рученьки твої, Я люблю твій голос-теплий дорогий. ДИТ. Бабусі, мої рідні, ви наймиліші в світі. Для вас я подарую рядки чудові з пісні. ПІСНЯ „ ЛЮБИМО БАБУСЮ." Муз.Білокінь. ДЖЕНТ. Наші бабусі, колись були дівчатками, грались з ляльками і дружили з хлопчиками. Для них цей танок. ТАНОК,, ПОЛЬКА З ОПЛЕСКАМИ."муз. Штрауса. ДЖЕНТ. Ми зараз доведемо що ми справжні джентльмени: Які ми сильні і відважні, Як ми вміємо допомагати батькам... ІГРИ: „ ПРИВІТАЙ ПОДРУЖКУ." „ ПЕРЕТЯГУВАННЯ КАНАТУ." „ВІДВЕДИ СЕСТРИЧКУ ДО САДОЧКА." ДЖЕНТ. Сер! Ви звернули увагу, які прекрасні сьогодні всі панніТа панянки?... ДЖЕНТ. Так особливо ці молоді панянки у них надзвичайно гарні червоні спідниці. ДЖЕНТ. Можливо вони причепурилися так, щоб нам сподобатись?. ДІВЧ. Справді, ми хочемо з вами затанцювати. „ ТАНОК З ХУСТИНКАМИ, "хореограф. ДЖЕНТ. Сер! Що це у вас? (показує на усмішку.) ДЖЕН. Це-усмішка, Вона з'явилася після виконання чудового таночка. Тож давайте подаруємо на пам'ять про сьогоднішнє свято наші усмішки усім присутнім . ДІТИ БЕРУТЬ УСМІШКИ. ПІСНЯ,, СПІВАНОЧКА-ВЕСНЯНОЧКА."Муз. Михайленко. ДАРУЮТЬ УСМІШКИ.
Дідусь-садівник і козенята (музична дитяча гра) Правила гри:
На музичний супровід А «дідусь-садівник» (вихователька) оглядає садок, поливає квіти, милується ними, а «козенята» (діти) за ним спостерігають. Їм дуже хочеться погуляти у садочку, поїсти травиці. Дідусь втомився. Він сідає на стілець, позіхає і засинає. На музичний супровід Б козенята тихесенько біжать у садок, щоб не розбудити садівника. Вони сідають біля квітів і прицмокують (їдять травичку). На закінчення музики дідусь прокидається, підводиться зі стільця. Козенят лякаються і біжать додому. Гра повторюється.
Опис гри: Усі «птахи» мають свої «гнізда» (накреслені на підлозі кола). Тільки «зозуля» стоїть осторонь і не має «гнізда». На початок музики пташки вилітають з гнізд і розлітаються по залу (майданчику). Зозуля летить разом з ними. На закінчення музики всі (в тому числі і зозуля) біжать до гнізд. Дитина, що залишається без місця, стає зозулею.
8 БЕРЕЗНЯ (для старшої групи) Вед. Ми з нетерпінням цього дня чекали, І з усмішками ми прийшли в цей час, Щоб в нашім світлім і наряднім залі З жіночим святом привітати вас. Весна починається з свята, Чудового свята жінок. Вас першими вітає Дитячий наш садок.
Хлопці заходять до залу та співають (на мелодію пісні « и улыбка без сомненья»)
Пісня «Усмішка»
1. В цей весняний святковий день, В цей урочистий світлий час, Дорогі наші матусі, Ми зібралися, щоб привітати вас!
2. Вітаємо, вітаємо! І щиро всім бажаємо: Здоров’я, щастя, сили на довгі літа.
3. Але де ж наші дівчата? Їх щось довго нема серед нас.
4. А, напевно наші дівчата, Марафет наводять в цей час.
5. А взагалі, скажу між нами, Спізнитись можуть наші дами.
6. Вгамуйтесь, прошу вас, тихіше, Я чую дівчаток голоси. Давайте разом їх покличемо:
Всі: Дівчатка, та заходьте, ми дуже вас чекаємо усі!
Заходять дівчата.
Хлопець. Вітаємо ,вітаємо Дівчаток дорогих, Бо зараз, всі ми знаємо, Найкращий день для них. Хлопець. Дівчаточка любі! Ви – ніби принцеси. Красиві, тендітні – Ну, просто із п`єси.
вед. Але час нам свято починати, І матусь, і бабусь сердечно привітати.
Пісня «Коли хмарка в небі хмуриться»
Ви чули, матусі, як люблять вас діти? Для нас ви найкращі за всіх, всіх на світі.
Ви навіть не знаєте, мами, під час Як ми багато знаємо про вас.
Смачно пекти може мама
і може іграшку гарну зробити.
А ще може сорочку пошити.
А ще ми знаємо, наші мами естраду полюбляють. І співаків відомих вони багато знають.
Моя мама любить пісні про любов, А особливо коли їх співає Кіркоров.
У мами серце завмирає коли, Діма Білан виступає.
А моя про все на світі забуває, коли Міладзе заспіває.
Ми сьогодні будемо відомі артисти, Музиканти, гумористи, співаки і танцюристи.
І в оцей святковий час, може хто впізнає в нас, Сердючку чи Пугачову, чи іншу зірочку чудову.
Вед. Отже, всіх жінок із святом вітаємо, Для вас концерт ми зараз починаємо. Ось вони, маленькі естрадні зірочки, Рідненьку свою неньку вітають від душі. (Уривок для ознайомлення)
До зали заходять діти, стають півколом Ведуча Дорогі наші гості, бабусі і мами Ми дуже раді зустрічі з вами Найкращі вітання сьогодні для вас Від ваших дітей й особисто від нас. 1 дитина Любі мами, з вашим святом вас вітають всі малята! Ми вас мами, зустрічаєм і віршами і піснями Ми вас дуже всіх кохаєм, наші рідні мами! 2 дитина День чарівний, справжнє диво в залі посмішок багато в залі людно і красиво, бо у нас сьогодні свято. 3 дитина На радіснім святі усіх вас вітаєм на маминім святі концерт починаєм. 4 дитина Ми так нарядно вбралися В святковий зал зібралися Із кульками й піснями Бо нині свято мами. пісня « С воздушными шарами» 5 дитина Ми старались , поспішали вірші, танці ми вивчали І вітати наших мам То найбільша радість нам. 6 дитина Свято гарне, радісне зустріча садок І пісню вже співали ми, ще підемо в танок. танок з кульками Ведуча. От ми й потанцювали. А зараз сідайте зручніше і послухайте, що я вам розповім. А, ви, чули, діти? Десь на світі є дивовижна країна Маминою зветься вона!Як потрапити туди? Є лише один спосіб, мені про нього розповіла одна чарівниця. Потрібно закрити очі, тільки по-чесному, і уявити обличчя своєї матусі, при цьому треба в думках сказати їй, щось хороше і приємне. Спробуємо?! (Діти закривають очі. А за ширмою лунає гучний звук розбитої пляшки. Діти мимоволі відкривають очі і бачать: на підлозі сидить Джин.) Джин (поволі встає, потягується). Тисячу років просидів я в пляшці. Але сила ваших добрих думок і слів виявилася такою могутньою, що зруйнувала зло, що заточило мене в тісну посудину. Завдяки вам, діти , я знову вільний! Що я можу зробити для вас? Ведуча. Дорогий Джин, ми знаємо, що десь є мамина країна. Нам би дуже хотілося побувати там, адже діти так люблять своїх мам, що мріють дізнатися про них якомога більше хорошого. А ти чув що-небудь про Мамину країну? Джин. Є на світі така країна! Я розповім, яка вона: Там млинці, пиріжки, ватрушки І котлетки, вареники, плюшки. Чашки, тарілки, каструльки. Краплі, пігулки, пілюльки. Книги, театри, картини Ринки і магазини. Стрічки, волани і рюші , шпильки,ляльки квіточки – Це подарунки для донечки! А солдатики, «Лего». Машини – Це подарунки для сина. Ось яка це чудова країна Ведуча. Але як потрапити туди? Ми спробували, але у нас нічого не вийшло. Вірніше, замість того щоб потрапити в мамину країну ми познайомилися з Вами, поважаний Джин. Ось чудеса! А іншого способу ми не знаємо! Джин. У цьому допоможе моя парасолька. (Бере її в руки.) « Фокус-покус, зонтик, блин! Здесь колдует старый Джинн! Фалди-балди, хрюки, брысь! Карта, мигом появись!» Джин (вказує у бік дітей і говорить суворо): Карта тут, дивіться під сидіннями ваших стільців! (Діти встають із стільчиків і знаходять, прикріплені скотчем, шматочки карти. Вони передають їх ведучій.) Ведуча. Давайте спробуємо зібрати з цих шматочків карту. Це як пазл збирати. Дуже цікаво! (Діти разом з ведучою збирають карту.) Ведуча. Шкода, що карта Маминої країни з шматочків, а то б ми її повісили, розглянули. (Уривок для ознайомлення)