1)Ми ще звечора поклали У портфелі букварі, Ми в віконце виглядали, Прокидались до зорі. Приспів. Сонце-сонечко зійди, Нас удосвіта збуди. Ми йдемо сьогодні в клас- Вперший раз. 2)Ось і сонечко над нами, Час до школи - швидко в путь. Де не глянеш,із книжками Першокласники ідуть.
Кажуть мами, кажуть тата, і бабусі кажуть нам, Що ми досі ще малята, та не слухаємо мам, Все вирішують за нас кожен день і кожен час, Скільки їсти, скільки спати та ми хочемо сказати,
Колобок (плюс) - Муз та сл. Марії Притулюк, вик. Циганюк Віка
По лісових доріжках на коротеньких ніжках Котилась паляничка, маленька, невеличка. Паляничка невеличка, рум`янесенький бочок Ну хто це, хто це діти, Ну, звичайно, колобок! Колобочок, колобок, ти від баби втік! Колобочок, колобок, ти від діда втік! Ти від зайця втік, ти від вовка втік, Від ведмедя втік! І від тебе, лисичка, утечу! Ха, ха, ха, чути, чути, чути, чути сміх, чути, чути, чути, чути сміх, Ця казочка длоя всіх! 2. А я мала лисичка, веселая сестричка По лісу все гуляю і пісеньку співаю!
Кажуть мами, кажуть тата, і бабусі кажуть нам, Що ми досі ще малята, та не слухаємо мам, Все вирішують за нас кожен день і кожен час, Скільки їсти, скільки спати та ми хочемо сказати, Приспів:
Ми не малюки, ми не малюки, І не треба нас, рідненькі, вчити, Ми не малюки, ми не малюки, Ми давно дорослі діти.
Нас навчають всі навколо, кругом голова іде, Дитсадок, тепер і школа, спокою нема ніде, Та якби скоріше ми, стали всі дорослими, Ми б робили, що хотіли, і матусі б зрозуміли.
Мелодія прописана в мінусі 1) Нумо гості солоденькі Затанцюєм веселенько За ручки візьмемось По колу пройдемось. Приспів: Руки ставим на бочок Тупай гучно каблучок Дружно плещим раз – два! 2 р. Веселиться дітвора.
2) Солоденький наш народ Затанцюєм хоровод З нами весело співайте Потанцюйте, покружляйте. Приспів.
Педагогічна цінність гри. Завдяки запрограмованим тактильним контактам, пісня-гра дозволяє активізувати інертних чи не готових до проявів активності дітей і утворити єдине піднесене емоційне поле. Наявність серії творчих завдань (пошук у кожному куплеті нового способу контакту з друзями) стимулює до колективної творчості, сприяє розвиткові евристичних сил дитини.
Хід гри. Всі співають заспів (рефрен), плескаючи три рази після першого і другого рядків. Співаючи приспів, реалізують його зміст у відповідних рухах. У четвертому куплеті зупиняються перед приспівом і учитель запитує: “які дії ще можна робити з друзями?”. Бажано, щоб відповіді-пропозиції складалися з трьох складів! З варіантів відповідей керівник обирає потрібний і гра продовжується. Можливі варіанти: посміхнись, обійми, налякай, розсміши, привітай, потряси, поцілуй (користуються “повітряним поцілунком”), покружляй, руку дай, поштовхай, ущипни і т. п. В останньому куплеті рекомендуємо вжити дієслово “пожалій” (всі жаліють один одного, поклавши руки на голови сусідів), завдяки якому знімаються можливі негативні наслідки надто „щільних” контактів. *Увага! Аби гра залишилася керованою, необхідно плескати в долоні на кожний голосний в останньому рядку приспіву (п’ять голосних - п’ять ударів), перериваючи процес виконання активних контактних рухів.