Сценарій випускного свята Під музику до залу заходять двоє дітей: 1 Увага! Увага! Шановні друзі! Ми сьогодні зустрілись На радісне свято, Веселе,чудове - Ми йдемо до школи! 2 Хай пісня тут лине Хай сміх скрізь лунає У кожного радісна усмішка сяє Всі дружні, веселі - радійте за нас - Разом: Ми йдемо у перший клас! Ведуча: Шановні гості! Подивіться, якими були наші діти, коли тільки почали ходити в дитсадок. Сценка, как ребенок приходит в детский сад Ведуча: А якими вони, наші майбутні школярики, стали зараз! Діти заходять по двоє до залу, ведучі говорять декілька слів про кожну дитину. Діти стають для виконання вальсу. ВАЛЬС Вірші дітей: Як швидко настало прощальне це свято, Як швидко прийшов розлучатися час. Чотири роки були разом ми, малята Сьогодні ми з вами останній раз. Нам без садочка незвичайно буде трішки, Але до всього треба нам звикати. 1 Ми в цьому році дуже гарні книжки Вже самостійно будемо читати. Ми в школі будемо про все вивчати, На пустощі не витратимо час. До вас, звичайно, встигнем завітати, Бо й нам не вистачати буде вас! Подія добра! Будемо учитись! Надінем форму й будем школярі! Всі скажуть: «Гарні наші діти!» Малеча будуть заздрить у дворі. В нас усіх прощання настрій, Ми схвильовані украй. Скажем разом: «Школа, здрастуй! Дитсадочку наш, прощай!» ПІСНЯ Сідають на місця
Ведуча1:Сьогодні ми у нашім ріднім колі Випускників вітаємо своїх. Вони у вересні навчатись будуть в школі, а ми в садку залишимось без них. Ведуча2:Прийдуть до нас нові маленькі діти, ми їх так само будемо навчать. А в перші дні, буває так нерідко, нам буде дуже вас не вистачать!
2 Вірші дітей: 1 Ой, нема де правди діти, 2 Не спішили ми вдягатись, було всяке серед нас: умиватись та чесатись, той у групі звик шуміти, за столом як слід сидіти, той запізнювавсь щораз. акуратно їсти, пити. 3 Ліньки нам було читати 4 Зараз вміємо ми всі та без пальців рахувати, танцювати залюбки. вірші не хотіли вчити Гей, ставайте всі до нас, та таночок виводити. потанцюємо в цей час. ТАНОК В кінці заходять маленькі діти,танцюють, вишикуються Діти молодшої групи: 1 В дитсадочку нашім свято, 2 Ми бажаємо щиро вам, чути музику та сміх. всім майбутнім школярам: Ми прийшли вас привітати, ви гарненько всі навчайтесь, першокласників своїх! не підводьте тат і мам! 3 Не лінуйтесь, не пустуйте, 4 Підростемо і ми вже скоро. не втрачайте голови, Нас також зустріне школа. не сваріться, пам'ятайте: Свій садок не забувайте, нам взірець у всьому ви! При нагоді завітайте! 5 Вам щиро радості бажаємо, здоров'я, сили навіки! Нехай батьки гордяться вами, бо справжні в них помічники! Діти кидають кульки, уходять. Під МУЗИКУ ЗАХОДИТЬ Принцесса Каприза Вторая. Прихорашивается, смотрит в зеркало.
Принцесса:Боже, сколько здесь народу! И зачем это вы сюда явились без моего разрешения? Ведущая: Простите ,пожалуйста , но у нас в саду сегодня праздник. Принц.: Что? Без моего ведома? Самая главная – это я! И не только в этом саду, но и во всем королевстве! Вед.: Но кто вы такая? Принц.: Мое королевское величество Каприза Вторая!(садится на трон). Вед.: Но как же так? Ведь… Принц.: Вы смеете мне возражать? Да я вас казнить велю ! Вед.: Меня? Казнить?(входит нянька принцессы) Нянька: Встала наша голубушка, принцессочка наша ненаглядная, красавица наша раскапризная , ой , распрекрасная! Извольте кашки искушать(повязывает принцессе нагрудник), да и за учебу пора приниматься.(кормит принцессу с ложки).Там и учитель заждался . Принц.: Это тот , вчерашний учителишка, которого я из Англии выписала? Нянька: Что вы, ваше раскапризное величество! Вы же вчера его прогнать изволили. Это новый, страсть, какой вумный, говорят. Принц.: Вумный, вумный… Ладно уж, зови. Входит учитель, здоровается (ребенок старшей группы). Принц.: Ой, а махонький-то какой! Учитель: Ваше величество! Извольте сесть за парту и взять ручку. наш первый урок-чистописание. Принц.: Терпеть не могу писать! Все пальцы будут в чернилах! Учитель: Вы совершенно правы, ваше величество. Однако же, осмелюсь попросить вас написать всего две строчки. Принц.: Ладно уж, диктуй
Учитель: Травка зеленеет, солнышко блестит, ласточка с весною в сени к нам летит. Принц.: Я напишу только «Травка зеленеет» (пишет) Трава зене… зенелеет, нет, зелелеет… Не буду писать! Чего они смеются? (показывает на детей). Уходи вон! Учитель: Но ваше величество! У нас же еще математика. Сколько будет 2+2? Принц.: Не помню что-то. Это меня никогда не интересовало. А вас? Учитель: Разумеется, интересовало. 2+2=4. Принц.: А если я издам такой указ, что 2+2=5 и поставлю большую печать? Учитель: Боюсь, что это не поможет. 2+2=4. Это наукой доказано. Принц.: Ну, тогда ступайте прочь, пока я вас не казнила! (учитель кланяется, уходит). Нянька пришли мне нового учителя, мне такие вумные не нужны! (Входит нянька, несет детские бутылочки с молоком или компотом). Нянька: Ох, устала наша голубушка, извели ее учителя окаянные. На-ка вот лучше молочка попей. Принцесса капризничает, не хочет пить молоко. Ведущая: тоже мне, Принцесса. даже молоко выпить не может, а еще королевством управлять берется. Ребята, кто научит ее молоко пить? Игра «Кто быстрее выпьет молоко». Входит профессор Чайников. Профессор: Здравствуйте, ваше величество! Принц.: А вы кто такой? Профессор: Я профессор Чайников! Принц.: (смеется). Это как? Профессор: Очень просто. Сейчас я научу вас заваривать чай. Запишите рецепт! Принц.: А зачем мне знать, как заваривать чай? Я -принцесса! Профессор: Хорошо, хорошо. Напишите только одно слово : «Чай» Принц.: Опять писать?! Ну, ладно, это по крайней мере, коротко. (пишет). Щаи, Чяи. Ох, какую же букву здесь писать? Профессор: Не все ль равно, какая буква? Хоть эта, хоть другая, не гадай . Самое важное, что бы с конфетами был чай! Принц.: Ничего себе, профессор… А ты мне нравишься! Ведущая(к детям) Вот так принцесса! Вот так профессор Чайников! Они даже букв не знают и радуются. Придется научить их. Игра « Собери слово» Принц.: Я все равно не хочу учить буквы! Проф.: Прекрасно! Займемся математикой. Вот вам задача: «К чаю было 2 конфеты и 2 печенья. Сколько всего было сладостей? Принц.: Пять! Проф.: Вы совершенно правы! 2+2=5! А если вы решите следующую задачу, то и вам можно будет присвоить звание профессора Чайникова. «В обед я выпил 5 чашек чая, а потом еще 2 чашки. Сколько всего чашек чая в меня вместилось? Принц.: (считает на пальцах) 10! Нет, 20! Нет, 30! А, может 48? Я только эти числа вспомнила едва! Проф.: Не все ль равно? Самое важное чтобы к этому чаю было побольше сладостей! Вед.: Постойте, вы же и считать не умеете! К 5 прибавить 2 получится… Дети: Семь! Принц.: Ну и что! Все равно не хочу учиться! Проф.: А ваши-то дети хотят учиться? Дети: Да! Песня «Хочу учиться» Принц.: Ох-ох! Как хотят учиться! Проф.: Пойдемте, Ваше Величество! Нам здесь делать нечего. (уходят) Танец Вед.: Подивіться, любі діти! Усі співробітники дитячого садка прийшли проводити вас до школи. З любов'ю дивляться на вас ваші батьки. Прийшов час прощатися та висловити слова подяки всім, хто піклувався про вас. Вірші дітей: (Уривок для ознайомлення)
Морська подорож Зала прикрашена морською композицією , різнобарвними кульками. Святково вбрані діти ще стоять гуртом за дверима. Заходить ведуча (вихователь) i звертається до присутніх. Ведуча Вітаємо світ у весняній красі І як нам тепер не радіти: Дивіться, батьки, пишайтесь усі - Це йдуть першокласники, Йдуть ваші діти! Під урочисте звучання полонезу діти-випускники парами заходять до зали. Танок « Полонез» муз. Ф. Шуберт Діти перешиковуються й стають обличчям до гостей. Діти День сьогодні чарівний - І для нас він головний. Бо вже скоро, справді скоро... Усі разом Ми підемо всі до школи! . Діти.1. Сьогодні - незвичайний день Сьогодні випускний. Уклін тобі від дошкільнят Садочок дорогий! 2. Тут дружили ми та грали, Букви перші всі узнали Непомітно підростали І тепер великі стали. 3. У нас у сіх прощальний настрій І ми схвильовані украй Скажімо разом : «Школа , здрастуй! Дитсадочку прощавай!»
Пісня «Срібний дзвоник» муз. Н.Рубальськой Ведуча. Діти, але перш ніж ви підете до школи, запрошую вас відправитись в останню для вас у нашому дитячому садку незвичайну подорож .
Ведуча. На свiтi є країна, Вона дивин повна, Цікава та незвична, Зворушлива вона. В країні тій незвичній Багато островів, Вони до себе кличуть Великих та малих. Ведуча підходить до корабля і показує на нього. Ведуча. Ось цей фрегат чудовий Потрібен дуже вам, До мандрів ви готові? Сідайте по місцям. Щоб опинитись з вами На чудних островах, Потрібна нам людина Морський що має фах. Щоб керував фрегатом Освідчено, уміло, Любив свою він справу І добре знав це діло. У супроводі музичного фрагмента пісні « Капітан, посміхнися» з’являється дорослий у формі морського капітана.
Хлопчик Погляньте усі - та це ж капітан! Його не злякає не кит не катран. Дівчинка Мундир i кашкет, i бінокль у руках . Гадаю, він справжній — який у книжках. Пісня « Капітан» Капітан Швидше всі разом скажiть-но мені: Труднощів ви не злякаєтесь? (—Ні) Сідайте скоріше в казковий фрегат — До островів він домчить всіх малят! Діти йдуть до корабля і сідають в нього. 3вучить фонограма морського прибою. Капітан Шторм піднявся — дев’ять балів! Але я — моряк бувалий. Після бурі й хвилювань Ми на острові Бажань. Діти встають і йдуть на стільці. Ведуча Тут здійснитись може все, Що лиш забажати. (до когось із хлоп‘ят) Чи захочеш ти, скажiм, Знов маленьким стати? Хочеш? Тільки забажай! Так і станеться, чекай. Під музику заходять діти молодшої групи стають півколом. Діти молодшої групи. 1.Сегодня день особый- И грустный и веселый. Вы выросли, вы выросли, Пойдете скоро в школу. 2. С детским садом школа рядом Ровно сто шагов пути. Только нам до школы надо Много месяцев идти. 3.Всем ребятам мы желаем Летом славно отдохнуть, Потому что нынче школа – Все равно , что институт. 4 Ждут вас новенькие парты, Буквари, карандаши, А игрушкам очень рады Будут наши малыши. 5. Малыши вам шлют привет И большой, большой букет. Дитина випускник. Дякуєм за привітання Є у нас і побажання. Ви про нас не забувайте, Як побачите, згадайте, Як ми з вами танцювали, Веселилися, кружляли. «Танок з малюками» г /з Діти молодшої групи виходять із зали. Капітан Ми вдруге мандруємо на кораблі Курс далі тримаємо на острови.! Звучить пісня-гра «Бот» М.Шутя. Діти виконують рухи сидячі. (Уривок для ознайомлення)
Виростай, дубок зелений, Аж під небо голубе. Не забудешь ти про мене? Я ж садив колись тебе. До побачення ,дубок- Залишаю дитсадок!
(звертаючись до вербички) Прощавай,моя вербичко, Я також до школи йду. Це ж тебе я невеличку Посадила в дитсадку, А тепер ти виростай, Звеселяй наш рідний край!
(звертаючись до доріжок) Прощавайте, всі доріжки, Де мої ходили ніжки; Час із вами розлучитись- Завтра йду до школи вчитись!
«Пригода з домовим Кузею». 1. /зал д1литься на 2 половини На 1 половин1 розкладен1 сл1ди, хусточки на п1длоз1. 2 половина- «подвал д/с, чар1вний годинник». ВЕДУЧА 1 : - - - -
/П1д «Марш» П. Чайковського, д1ти заходять до зали парами, стають на сво1 м1сця/.
ВЕДУЧА 2 : Сьогодн1 ми, у р1дн1м наш1м кол1 випускник1в в1таемо сво1х, Вонивже в вересн1 навчатись будуть в школ1, а нам невистачати буде 1х.
Д1ТИ: 1. Нам теж без вас незвично буде тр1шки Але ж до всього треба вже звикать. Ми в цьому роц1 дуже гарн1 книжки Вже самост1йно зможемо читать.
2. В садку навчились ми дружити, 1 старших, 1 малих любити. Гуртом читати, малювати, П1сн1 сп1вати, танцювати.
3. Ми тут любесенько зростали, Та вже шк1льна пора настала, 1 нас чекае перший клас. РАЗОМ: Тож, прощавай садочок наш!
П1СНЯ «УЧАТЬ В ШКОЛ1».
/ з кутка чути плач/.
2. ВЕДУЧА: Що за диво? Д1ти, яне збагну, що це за сл1ди, чому хустиночки розкидан1? Як розгадати нам цю загадку? Давайте п1йдемо по цих сл1дах, може вони розкриють нам таемницю?
/Вихователь с д1тьми 1дуть по сл1дах, находять скриню, з яко1 чути плач/.
ВЕДУЧА: Д1ти, це 1з скрин1 чути голос, ц1каво, хто ж у не1 сидить 1 так г1рко плаче? /1з скрин1 визирае Домовик/. ВЕДУЧА: Ти хто? ДОМОВИК: Ну от, порушив свое слово, в1дкрився людям! ВЕДУЧА: Та хто ти такий? ДОМОВИК : Хто, хто! Домовик я Кузьма Кузьм1ч, для вас просто Кузя. Я хозя1н «Казкового» дитсадочка, вот вже 16 рок1в тут хозяйную, усе про вс1х знаю, д1тей не ображаю. /плаче/ ВЕДУЧА: Та чому ти плачеш? Це тво1 хусточки розкодан1? ДОМОВИК : Так, я вже 100 хусточок сльозами замочив 1 н1як не можу зупинитися. ВЕДУЧА: Що ж трапилось? ДОМОВИК: Мо1 люб1 малята мене покидають. ВЕДУЧА: Як1 малята? ДОМОВИК: Як1, як1! Група «Бер1зка» 1де до школи, а я до них так звик, мо1 маленьк1… /плаче/. ВЕДУЧА: Так ось у чьому справа! Кузю, не сумуй. Д1ти н1коли не забудуть наш садок, будуть заходити до нас у гост1. Ось, послухай, вони тоб1 п1сеньку про це засп1вають.
П1СНЯ «Казкови1- наш р1дний садок». /на мелод1ю п1сн1 «Тополиный пух» в виконанн1 групи «Иванушки-интернешл».
ДОМОВИК: Д1ти, а ви знаете, що в народ1 е така прикмета- хто побачить Домовичка, тобто меме, той буде щасливим? ВЕДУЧА: Тож ти подарував нашим д1тям щастя? ДОМОВИК: Так, я… я…, та мен1 для них… н1чого не пошкодую, усе, що в мене е, усе в1ддам мо1м улюбленцям! ВЕДУЧА: А що ж у тебе е, Кузю? ДОМОВИК: Все, що завгодно! /думае/ А ви хочете до мене у гост1 п1ти? ВЕДУЧА: А де ти живеш?
3. ДОМОВИК: Я живу у комор1. Ход1мо з1 мною- я покажу вам свое господарство. Тт1льки там дуже темно. А ви не бо1тесь темряви? /н1/. Тод1, тримайте казков1 вогники, вони осв1тять на дорогу. Готов1? Ход1мо за мною!
/Д1ти беруть л1хтарики, св1т гасне, звучить «Лунна соната» Л. Бетховена.
ТАНЦЮВАЛЬНА СЮ1ТА «Чар1вна подорож».
/розчиняеться друга частина зали/. ДОМОВИК: Ось ми 1 пришли. Тут я живу. Проходьте, с1дайте, будьте як вдома. ВЕДУЧА: Оце так, н1коли б не здогадалася, що таке може бути. Як тут таемничо… ДОМОВИК: А сь м1й чар1вний годинник. В1н може перенести нас у минуле, або майбутне. Хочете вирушити у подорож? Тод1 я перекручу чар1вн1 стр1лки назад, 1 подивимося, якими ви були маленькими.
/ Домовик «Перекручуе стр1лки, звучить б1й годинника», з-за кул1си виходять 2 немовля, т1 плачуть.
ВЕДУЧА: От тоб1 й маеш. Ви не плачте, малюки, Вас мами до садочку привели, За вами тут будуть доглядати, З вами туту будуть грати. Зараз я вас покормлю, та на горшочок я вас посаджу!
Атракц1он «Катання на горшках».
ВЕДУЧА: Ось ми з вами ус1 справи зробимли, тепер можна 1грашками погратися. Ск1льки у нас 1грашок Багато, як в магазин1 «Дитячий мир»! Давайте 1 ми с вами ус1 пограемо у «Крамницю 1грашок». /Д1ти роблять голо, д1ти-«1грашки» одягають або беруть у руки символи.
Проводиться гра «МАГАЗИН 1ГРАШОК». (Уривок для ознайомлення)
У Сонячному місті (сценарій випускного) ДО ЗАЛУ ЗАХОДИТЬ ВЕДУЧА. ЗВЕРТАЄТЬСЯ ДО ГОСТЕЙ. 1-ВЕД. Та й швидко як летять роки – малята вже випускники! І в цю урочисту годину у світ дитинства ми полинем, 2-ВЕД. У сонячне казкове місто перенесемо наше дійство. Ану ж бо плескайте в долоні – ось ваші йдуть сини і доні!.. ТАНОК – ВХІД « ПОЛЬКА.» ПІСНЯ « ШКОЛЯРИКИ.» муз. Вересокіної. ДИТ. На вулиці давно знайомій стоїть казково – чарівний Садочок рідний наш чудовий – збирає нас щоранку він. ДИТ. Тут вихователі привітні дітей стрічають мов би рідних, Їх словом лагідним вітають, годують, пестять і навчають. ДИТ. Як маму й тата шанувати, природу як оберігати, Як бути чемними, дружити, як Україну нам любити. ДИТ. Тож до садка поспішає щодня радісно й весело кожне маля. ПІСНЯ « У СОНЯЧНОМУ МІСТІ…» муз. Гвоздій. ДІТИ СІДАЮТЬ НА СТІЛЬЧИКИ. ВЕД.(підходячи до дверей.) Гамір я чую ось тут за дверима , Хто ж запізнився до нас на гостини? А, це прийшли до нас діти маленькі, давайте зустрінемо їх ми гарненько! ДО ЗАЛУ ЗАХОДЯТЬ ДІТИ СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ. ДИТ. В залі усмішок багато – це найсправді гарне свято Ми школяриків вітаєм, а самі ще почекаєм. ДИТ. Ми бажаєм щиро вам, всім майбутнім школярам Вчитись тільки на відмінно не підводить ваших мам. ДИТ. Наш садок не забувайте буде час то завітайте! Ми вітаєм друзі вас з переходом в 1-ий клас! ПІСНЯ «ЯСНО ЧОМУ.» муз. Ведмері. ДИТ. Вас малими забавляли і машинки, і ляльки, А тепер ви старші стали, вам потрібні зошити. ДАРУЮТЬ ПОДАРУНКИ. УХОДЯТЬ.
ВЕД. За дітьми спостерігаю, телевізор я вмикаю. ВИХОДИТЬ ТЕЛЕВЕДУЧА. ТЕЛЕВЕДУЧА . Наші глядачі постійні, ви послухайте новини, Тут у Сонячному місті, діти гарні, з серцем чистим. Є художники, майстри, кухарі та лікарі, музикант є, ще й поет, А керує президент, академік всіх наук – Знайко, видатний малюк. Вранці сонечко яскраве будить малюків ласкаво. ВИХОДИТЬ СОНЕЧКО. СОНЕЧКО. Кличу вас до добрих справ, а щоб день щасливим став, Розпочніть чудовий ранок із таночка та співанок. ТАНОК « БАРБАРИКИ.» З′ЯВЛЯЄТЬСЯ СУМНИЙ НЕЗНАЙКО, СОНЕЧКО ХОЧЕ ЙОГО РАЗВЕСЕЛИТИ І ПУСКАЄ ДЗЕРКАЛЬЦЕМ «ЗАЙЧИКІВ», НЕЗНАЙКО ЛИШЕ ВІДМАХУЄТЬСЯ. СОНЕЧКО. Чому сумуєш ти, хлоп′ятко? НЕЗНАЙКО. Тому, що звуть мене Незнайко. ПІСНЯ « НЕЗНАЙКО – ВЕРТУН.» муз. Гвоздій . СОНЕЧ.(оглядає Незнайку) Здається ти хворієш? Нічого тут не вдієш, Піди до Медунички – медичної сестрички. Вона розумна дуже, ти знову станеш дужим! ТЕЛЕВ. Про все, що нині знаємо , ми вам доповідаємо. Новини незвичайні Незнайко у лікарні! БІЛЯ МЕДИЧНОГО СТОЛИКА ПОРАЄТЬСЯ МЕДУНИЧКА, СПІВАЄ. ПІСНЯ « МЕДУНИЧКИ.» муз. Рубальскої НЕЗН. Добрий день, люба Медяничка! Порадь робити що, сестричко? Якись я зовсім недоладний, непосидючий, безталанний… МЕДУНИЧКА ОГЛЯДАЄ ЙОГО, БЕРЕ ВІДВАР, НАЛИВАЄ У СКЛЯНКУ. Медун. Попій відвар з цілющих трав, тоді й берися ти до справ. І вже не бійся ані чого, бо станеш здатним ти до всього. НЕЗН.( п′є) Випив – силонька з′явилась! Де й хвороба та поділась! Маю волю та снагу – вчитися тепер піду. ТЕЛЕВ. Незнайко, збадьорений вирушає – на Веселкову вулицю поспішає, Там Тюбик живе – видатний фахівець, Із пензлем та фарбами дружить митець. ТАНОК « ФАРБ І ПЕНЗЛИКА.» (Уривок для ознайомлення)
ШКОЛА ПРОФЕСОРА КРЕЙДА Танець хореографа Пробудилась земля на світанні, Сонце встало, умите в росі, Починається свято останнє, І в садочок зійшлися усі.
Так багато днів підряд Влітку, щозими – Поспішали ми в дитсад, В нім зростали ми.
Знаєм, всі ви нас любили, І хорошого навчили: Одягатись чим скоріш, Умиватись – якчистіш.
За столом – як слід сидіти, Акуратно їсти, пити, Малювати, рахувати, Книжки по складах читати.
Спасибі скажем вихователям За ласку і турботу, За те, що мама завжди йшла Спокійно на роботу. Пісня „ Дитячий садок” ( Діти сідають на стільчики)
Вихователь 1: У садку сьогодні свято, Урочистий день у нас. Йдуть всі наші дошкільнята Вже до школи в перший клас.
Вихователь 2: Ми як рідних всіх любили Та прощання час настав. Школярами стануть скоро Всі, хто так цього чекав.
починає звучати пісня „Професор Крейд”
Вихователь: (Звертається до батьків) Скажіть же, а в яку школу нам відправити наших малюків, адже вони такі розумні, кмітливі, все вміють, знають і.... А що це за пісенька звучить? Може вона нам допоможе .
продовжує звучати пісня про Професора Крейда Вихователь: То про кого це пісня?
Діти: Про Професора Крейда.
Вихователь: То може він нам допоможе, підкаже, адже недарма він професор. Давайте його покличемо. (Кличуть)
(Під музику заходить Професор Крейд) Професор Крейд: Хто мене кликав?
Вихователь: Це ми. Доброго дня. Може ти нам допоможеш? Наші дітки закінчують дитячий садочок, а в яку школу йти – ще не знають, адже їх так багато.
Професор Крейд: О, то я вам допоможу, адже я щороку набираю діток в свою незвичну школу Професора Крейда.
Вихователь: Ну що, діти, підемо вчитись до школи Професора Крейда?
Діти: Так.
Професор Крейд: Але моя школа незвична, в ній вчаться тільки найрозумніші діти, тому вам необхідно скласти вступний іспит та набрати якнайбільше моїх нагород, але насамперед поділимось на 2 команди. Одна буде по праву руку від мене, а 2 – по ліву. Ну як готові? Тоді починаймо. І насамперед ми повинні знати, чи всі діти виросли для того, щоб йти в мою школу, чи багато каші їли? Адже щоранку в мою школу заходять тільки ті діти, які можуть дістати головою до дзвіночка і сповістити про свій прихід дзвоном. Тому перед вами стоїть таке ж завдання. Потрібно пройти під цими ворітьми так, щоб дзвіночок задзвенів. гра під музику ( дітям, які не можуть дістати – вихователі підставляють куб)
Вихователь: Ну як, Професоре. Подивись – всі наші діти зможуть пройти до твоєї школи?
Професор Крейд: Так, кашу їли всі, але деяким треба. щоб мама або тато купили туфлі на о-о-о-такенних каблуках. Ну, гаразд, переходимо до наступного завдання. В моїй школі діти з першого класу літають в космос, а для того. щоб полетіти туди - треба знати назви планет, на які ми будемо літати. А ви їх знаєте? Ну, тоді зараз я перевірю, лише кожна команда по черзі.
(Діти називають планети , а Професор Крейд дає фішки, які діти будуть кидати в вази) Професор Крейд: Молодці. Ну гаразд. Шановна .........................................................., скажіть мені, будь ласка, а мрії в Ваших вихованців є? Адже якщо діти ні про що не мріють, то їм в моїй школі робити нічого.
Вихователь: Та ні, Професоре, не переймайся, мрії в наших діток є – і не аби – які. Ось послухай . пісня „Коли я виросту” (Після пісні Професор дає фішки , а діти кладуть їх в вазу кожен своїй команді) (Уривок для ознайомлення)