Сценарій шкільного свята до Дня Святого Валентина ...ВЕДУЧИЙ 1. Добрий вечір шановні друзі! Ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною любові, поблукати вулицями великого щастя. ВЕДУЧА 1. Адже сьогодні – свято любові, свято найкращого почуття, яке окрилює, дає сили і натхнення, радість і захоплення. І завдячуючи якому продовжується життя на землі. ВЕДУЧИЙ 2. Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу. ВЕДУЧА 2. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є, є такий день. Він відзначається з особливою серйозністю майже в усьому світі 14 лютого. ВЕДУЧИЙ 1: Важко встановити, коли на землі з’явилося кохання. Воно існує стільки ж часу, скільки існують люди. ВЕДУЧА 1: Так що ж таке кохання? Яке воно, як відрізнити його від усіляких «копій» і «підробок»? ВЕДУЧИЙ 2: Кохання — це, мабуть, самий високий плід на дереві людських почуттів.
Пісня
ВЕДУЧА2: Любов — це відчуття почуттів іншої людини, відчуття його відчуттів. Це те саме злиття душ, якому тисячі років дивуються люди. ВЕДУЧИЙ 1: Кохання — завжди потрясіння, відкриття вулканічних почуттів, які криються в нас.
Ведуча 1. Любов придумана не нами,
Вона від Бога нам дана,
І хоч любов буває різна,
Та кожна справжня —
Завжди лиш одна.
Ведучий 2. Любов безмежний, чудовий дар,
Що дав творець своєму створінню.
Любов — це жертва, серця жар,
І райський спокій у терпінні.
Пісня
Сценка «Курси знайомств»
Вчитель: Так, я радий вас вітати на курсах з навчання знайомствам з дівчатами, хочу відразу сказати про свої правила. 1. Я завжди правий. 2. Якщо я не правий, дивись пункт перший. Всім зрозуміло? Учень 1 — Так зрозуміло … В. — Зошити принесли для конспектів? Учень 1- Так. Учень 2- А я вдома забув … В. — Невдаха, ти на уроці в школі? Ти на курсах, бігом в буфет за зошитом! .. або вирвіть хто-небудь йому листочок. Пишемо пункт перший. Учень 1- А ми думали на практиці ви показувати будете? В. — Ти що думаєш, я нічого не вмію? Учень 2- Ну хотілося б подивитися на що ти … ви здатні? В. — Йдемо! (Дівчата стоять і розмовляють, до них підходить «спец» читає курси) В. — Привіт дівчата, може дасте мені номери своїх телефонів? Дівчина 1- Ти хто такий? Хочеш нам гроші на рахунок покласти? В — (Хвилюється) Та власне я познайомитися хотів … Дівчина 2- Вибач, ми з незнайомими не знайомі. (Підходять «слухачі курсів») Учень 1- А говорив крутий. Учень 2- Дівчата, а можна вас запросити в кафе, поїсти морозиво? Дівчина 2- Можна, тільки не надовго, нам ще на гурток танців встигнути потрібно. Учень 2- А мене Вася звати. (ФРАГМЕНТ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ)
1. Розгубилась душа, задивилася в очі йому. Мов та бистра ріка, що співає пісні у гаю. Квітне, мов життя, перше почуття, Може закохалася я. Приспів. Прилетіла весна, і любов принесла, Наче сонце, ясна, моя перша весна. Прилетіла весна, і любов принесла, Як два білих крила, моя перша весна. Програш. 2. Бачить в річці вода, в моїм серці розквітла вона. Я й не знала сама, що від щастя співає душа. Квітне, мов життя, перше почуття, Вперше закохалася я. Приспів – 2 рази. Програш. Модуляція. Квітне, мов життя, перше почуття, Вперше закохалася я. Приспів – 2 рази. ...Моя перша весна.
Я не думала, що буде Вечір темним і сумним, Я не думала, що буде Море щастя тільки з ним. Я маленька І наївні всі дитячі почуття. Я доросла і не дивно, Що тебе гукаю я.
Приспів: Маленька любов, Маленька любов, Дорослі сміються Знов і знов. Та знаю, що ти - Мій ангел з небес, Казковий мій принц З країни чудес.
На вікні мороз малює Білі квіти крижані, Навіть сонечко сумує, Але я не плачу, ні! Завтра знову буде вечір І тобі я подзвоню, Скажеш ти: "Привіт, малеча!" А я скажу тобі: "Люблю!"