Сценарій "Посвята в першокласники” Учасники: церемоніймейстер, лиха Фея – чаклунка, добра фея – чарівниця, Одиниця, Двійка, Червона Шапочка, Буратіно, першокласники.
Обладнання: плакат з надписом «Царство Знань», плакат з надписом «Ми тепер не просто діти, ми тепер вже школярі», повітряні кульки, малюнки дітей.
Хід заходу
Церемонімейстер: Шановні пене та панове! Ми раді вітати Вас на цьому святі! Сьогодні в нашому Царстві Знань урочиста церемонія «Посвята в першокласники», яку я оголошую… (Вбігає зла Фея – чаклунка і вихоплює із рук церемоніймейстера грамоту після чого зникає)
Церемонімейстер: У чому річ? Чиї це жарти?
Лиха Фея: Мої, а що?
Церемонімейстер: Ну звичайно, я міг і сам здогадатися. Ваші жарти, шановна пані Фея, недоречні. У нас тут серйозна церемонія посвята наших наймолодших школярів у першокласники.
Лиха Фея: Для кого кажете посвята?
Церемонімейстер: Для першокласників!
Лиха Фея: Для кого, для кого?
Церемонімейстер: Для першокласників…
Лиха Фея: Які ж ви першокласники? Вони ж не знають елементарного.
Церемонімейстер: О ні, тут Ви, шановна фея, помиляєтесь, вони такі розумні, такі кмітливі, такі сміливі…
Лиха Фея: Що красиві то красиві, але вони незнайомі навіть з моїми вірними друзями.
Церемонімейстер: Якими такими друзями?
Лиха Фея: А ось з якими?
(на сцену виходять під музичний супровід Одиниця і двійка)
Одиниці: (улесливо) Любі друзі! Ми так хочемо з вами познайомитись!
Двійка: Вам з нами буде так весело, давайте дружи.
Церемонімейстер: Діти, не потрібні вам такі друзі, нічого гарного вони вас не навчать. Дружба з ними небезпечна. А де ж наша добра Фея – чарівниця?
(До зали входить добра Фея – чарівниця)
Церемонімейстер: Нарешті, де ви так забарилися?
Добра Фея: Я була в салоні краси, сьогодні потрібно мати бездоганний вигляд.
Церемонімейстер: Поки ви по салонах ходите, наші першокласники ледве не потрапили в біду.
Так – так, ви сьогодні дуже гарні. Але швидше беріть золотий ключик, відкривайте двері в Царство Знань, а ми продовжимо урочисту церемонію «Посвяту в першокласники».
Добра Фея: Де ключик? Він завжди був тут, а тепер його немає… Діти, ви не бачили, куди подівся золотий ключик? Що? Його вкрала лиха Фея зі своїми помічниками! Що ж тепер робити?
Церемонімейстер: Зупиніться! Не метушіться! Потрібно добре поміркувати! Лиха Фея вкрала ключ – так? Так! Звичайно ж, вона його вже зачарувала – так? Так! А що, ваших чарів не достатньо, щоб його повернути?
Добра Фея: На жаль, ні! У цій ситуації діти мусять допомогти собі самі. І що б з ключика зняти чари, потрібно показати лихій Феї, що наші першокласники дуже розумні, талановиті. Кмітливі. Лише тоді чари спадуть, і ми повернемо золотий ключик. А допомагати нам у цьому будуть наші друзі. – найулюбленіші казкові герої. (Махає чарівною паличкою) (Забігає Буратіно)
Буратіно: Друзі, ви знаєте як мене звуть? Так! І я вважаю, що ви всі розумні, кмітливі, тому загадаю вам загадки, а ви їх розгадайте. Слухайте:
Вчити читати, рахувати, І писати, і співати Всіх дітей довкола Наша люба … (школа)
Разом стіл я і стілець, Хто вгадає – молодець. (парта)
Є чарівник у школі в нас, А ну впізнайте хто він? Озветься – тиша йде клас, Озветься ще раз – гомін. Що б не спізнитись на урок, Нам голос подає … (дзвінок)
Всяк школяр його шанує, Бо він пише і малює. Хто ж цей славний молодець? Це звичайно … (олівець)
Не кущ, а з листочками, Не сорочка, а зшита Не людина, а навчає. (книга)
Буратіно: Молодці, діти! Ви дуже кмітливі
Добра Фея: Наші діти вміють не тільки загадки розгадувати, а й дуже – дуже хочуть вивчити багато нового. Ось послухайте.
1 учень: В школу йдемо не дарма: Вчення – світло, невчення – тьма. Ми прийшли знання здобути, Хочем грамотними бути.
Учениця: Бо знання нам необхідні, Дуже, дуже всі потрібні. Ну а книжка нас навчить, Як на світі треба жить.
2 учень: Треба добре букви знати, Щоб навчитися читати, Щоб до комп’ютера змогти Нам звертатися на «ти», Щоб змогти програму вести Й не лякали в класі тести.
Буратіно: Молодці, ви дуже добре виконали завдання! А найголовніше змогли довести, що ви не тільки розумні діти, а й наполегливі, у вас є бажання вчитися! Бажаю успіхів! До побачення!
Добра Фея: Так, так, поглянемо, чи з’явився наш золотий ключик?
(Дивиться в скриньку)
Ні його нажаль немає. Тоді продовжимо. Перевіримо Вас на спритність.
Добра Фея: Які ж ви спритні, молодці! Давайте перевіримо, чи не повернувся до нас золотий ключик? На жаль, ні.
(Під музику з кінофільму «Пригоди Червоної Шапочки» на сцену виходить Червона Шапочка)
Червона Шапочка: Вітаю вас! Любі діти, дорогою до вас я познайомилася з різними звірятами і птахами. Я вам зараз їх покажу, а ви їх впізнайте і назвіть.
(Показує малюнки птахів та звірів, а діти хором називають їх)
Діти, а пісні ви знаєте? То ж заспівайте!
(Діти співають пісню)
Молодці! Ви заслуговуєте на прекрасну подорож до Царства Знань. Розкажіть мені будь ласка, яких правил ви дотримуєтеся у школі, чи вмієте ви дружити?
(Діти виходять на сцену і читають вірші)
Щоб урок минув не марно. Треба сісти рівно й гарно.
Спитати хочеш – не гукай А тільки руку підіймай.
Не базікай на уроках, Як папуга чи сорока.
Прізвиськ дітям не давай, А дівчаток – захищай.
Бути чесним і правдивим – Важливе правило у нас.
Бути другом не зрадливим Клас за тебе, ти – за клас!
(Входить Буратіно)
Буратіно: Які ви молодці! Як багато вмієте, поважаєте один одного, товаришуєте. Тому в мене для вас сюрприз. Погляньте кого я привів! (Виводить на сцену Лиху Фею, Двійку і Одиницю)
Добра Фея: А ось і вони! Ну що куди ви заховали наш ключик?
Лиха Фея: Так, справді, ваші діти виявились дуже гарнесенькими і розумнесенькими, вони змогли зняти чари з ключика. Одинице,Двійко, Віддайте їм ключик!
Одиниця: Але що ми тепер робитимемо?
Двійка: На так подобається цей ключик.
Добра Фея: А ви самі були коли – небудь в цій країні? Читати, писати та рахувати вмієте?
Лиха Фея: Ми все вміємо.
Добра Фея: А ми зараз перевіримо. - Одиничко, до скількох ти вмієш рахувати? - До кінці. - Добре, порахуй ось ці кубики. - Один,… один,…один,…все! - Усе зрозуміло! - Двієчко, а який сьогодні день тижня? - Сьогодні п’ятниця (дивиться на годинник) - Чому? - Якщо стрілка стоїть на п’ять це означає п’ятниця.
Добра Фея: Нічого ви не вмієте та не знаєте, тільки шкодити можете. А хочете ми вас з собою візьмемо та навчимо всього, що вміємо?
Лиха фея: Дуже хочемо! Я ніколи не ходила до школи. Візьміть мене до себе! Будь ласка!
Добра Фея: Діти пробачимо Лихій Феї її витівки, візьмемоз собою в нашу чудову школу?
Діти: Так.
Добра Фея: Діти, подивіться кожна з них окремо це всього лише одиниця та двійка, а разом…? Правильно «12»! Ось із дванадцятьма балами ми будемо дружити. Обіцяєте бути слухняними учнями, слухати вчителів і виконувати всі завдання? Тоді ласкаво просимо до Царства Знань! Тож час дати урочисту клятву, повторюйте за мною: Обіцяєм учитись старанно, Лише на 12 балів! Обіцяєм! Обіцяєм трудитись, Батькам удома помагати. Обіцяєм! Обіцяєм читати, малювати, співати, Гратися з товаришами І дружити з малюками! Обіцяєм!
(Старшокласники передають факел знань першокласникам)
Добра Фея: До нас завітали на свято старшокласники, щоб передати вам , любі першокласники, факел знань. Гарно вчіться, щоб його полум’я ніколи не згасло. А зараз надаємо слово директору школи ______________________________
(Привітання директора)
Добра Фея: Ми вітаємо вас дорогі першокласники і з великим задоволенням запрошуємо вас помандрувати просторами Царства Знань. А допомагати вам в цьому будуть ваші вчителі, ваші батьки і наші казкові герої. Які принесли вам солодкі подарунки. А тепер станемо разом у коло, берімось за руки і проспіваємо разом пісню. (Першокласники виконують пісню)
Церемонімейстер: На цьому наше світо закінчується. Бажаємо гарно вчитеся! Сподіваємся, що ваше майбутнє в нашій школі буде щасливим і радісним. |