Написи: праворуч — «Весна», у куті «Ярмарок», ліворуч - «Зима». Стоять 2 столика з атрибутами для ярмарки (глечики, глиняні іграшки, бублики, цукерки, вироби з паперу, атрибути до ігор). Вибігає скоморох. С к о м о р о х (радісно). Запрошую, гості милі, вітаю! Веселощів вам та радості бажаю! Давно на вас чекаю, Свято без вас не починаю! Про початок повідомляю! Виставу розпочинаю! Виходить Ведуча в українському вбранні
Ведуча Добрий день, усім присутнім Знов весна нас всіх зібрала Щоб її ми зустрічали Пісню весело співали Зиму дружньо проводжали!
Діти виконують пісню «Гей весна іде».
Ведуча. Здрастуйте, діти! Усі глядачі! А... Зненацька з’являється Масляна і, перебиваючи ведучу, починає говорити. Ма с л я н а. Доброго здоров’я, гості дорогі! (Відходить убік) Ведуча. Ми зібралися... Ма с л я н а (перебиваючи) Веселка-дуга Не давай дощу, Давай сонечка До віконечка. Гостей скликай, Подавай коровай! Ведуча. А хто ти така, що увесь час перебиваєш? Масляна знімає хустку. Ма с л я н а. Я!? А ви ще не здогадалися, хто я? Д і т и. Масляна. Масляна спершу танцює, а потім розповідає про свою долю. Ма с л я н а. Масляна — це здавна любиме народне свято. Його відзначали наприкінці лютого, коли «весна з зимою зустрічалися». Друга назва свята — Сирний тиждень. Справа в тому, що напередодні Масляної закінчувався зимовий піст і люди могли вдосталь наїстися всіляких продуктів, у першу чергу молочних і борошняних. В другій половині зими в корів, кіз, овець з’являлося потомство — телята, козенята, ягнята. Природно, більшали і надої молока — його тепер вистачало і тваринам, і людям. Крім того, морози вже були не такими лютими, усе вище піднімалося сонечко, приємно пахли бруньки в садах.... Людям дуже хотілося скоріше провести зиму й зустріти довгоочікувану весну. Розуміючи, що найсуворіший час добігає кінця, а попереду — ласкаві весняні дні, люди насамперед дякували за це сонце, славили його, пекли млинці — круглі, рум’яні, червонуваті (якщо були зроблені з житнього борошна), які дуже нагадували сонячний диск. До млинців готували олію, сир, сметану, діставали мед, пекли медові пиріжки і візерункові пряники. Саме з цим і зустрічали довгоочікуване свято.
Ведуча. Дозволь нам, Масляна, слово мовити. Ма с л я н а. Ну, добре. Хоча й прогнівили ви мене, але сьогодні свято, гріх сердитися. Ведуча. Запрошуємо тебе повеселитися, святом насолодитися. Наше свято веселе ярмарком починається. А на ярмарку у нас Калачі рум’яні,бублики духмяні Пісні дзвінкі, ігри веселі. А тепер, купці, виставляй свій товар! Ярмарок починай! С к о м о р о х Балалайка дзвінка, Тульський самовар. Свято на ярмарку, А зовсім не базар. Ярмарок, ярмарок, Веселися народ! Нумо, покупці, Відкривайте гаманці, Кращих товарів У світі не знайти. Гей, закликали, голосніше кричіть, Кращі товари на прилавки кладіть. К у п е ц ь Давай-купуй! Вибирай-забирай! Не йдіть нікуди, Підходьте всі сюди! Гості, не позіхайте! Хто що хоче — вибирайте! Купувати поспіши! Що завгодно для душі! Тари-бари-растабари! Розторгуєм всі товари!
Несподівано заходить Мавпочка. Мавпочка. Не зрозуміла, що за гамір! Ох і холодно тут у вас! Скоморох. Про те у нас весело. Мавпочка. А з якого приводу свято? Скоморох. Масляна у нас, ярмаркуємо! Мавпочка (підходить до купця, розглядає товар, коментує) . А це що? Ой, як цікаво! А можна і мені спробувати?! Купець. А що, спробуй! Мавпочка стає біля столу, починає зазивати покупців. Мавпочка. Налітай, покупай Пахлава медовая, Семечкі жарені, Рапани, креветкі Все свіже, все добре! Купець. Які семечкі, яка пахлава, що ти говориш, у нас таких товарів немає. Йди краще з дітьми в ігри пограй. Гей, дівчата і хлоп’ята, Нумо в ігри дружно грати! Гра «Дострибни до кульки»
Масляна Гей, дівчатка-витівниці, Всі красуні білолиці, Швидше будем танцювати, Дорогих гостей вітати. Якось з друженькой гуляли, Сиром гору натирали, Всю млинцями застеляли, Зверху медом поливали.
Хоровод з Масляною (Во поле береза стояла). До дітей підходить Лісовик.
Лісовик. Добрий день, чесний народ! Ярмаркуєте? Скоморох. Ярмаркуємо! А ти що тут шукаєш? Лісовик. Та ведмедя свого загубив! А ви його не бачили? Ведуча. Ні, не бачили, а який він у тебе? Тут у нас якийсь звір ходить, може то і є твій ведмідь?( показують на мавпочку). Скоморох. Іди до нас. (Підводить мавпочку) Лісовик. Та ні, це якесь чудо заморське. Ні це не мій звір. Скоморох. А який же у тебе ведмідь, опиши його, може й бачили. Та такий великий, як корова, тільки безрогий та волохатий. Із-за ширми чути рик ведмедя Д і т и (кричать). Ведмідь! (Ричить) Лісовик. Точно мій ведмідь реве! А он і мотузок бачу. (підходить до ширми, тягне за мотузок, виводить ведмедя, він не хоче йти, тягне щосили.) Розійдись народ чесной, Йде ведмедик зі мной! (Ведмідь кланяється.) Багато знає він забав, Веселих жартів, різних вправ. Ведмедику, ти співати вмієш? Ведмідь киває головоюЛісовик дає йому гармонь, просить заспівати голосні- ше. Ведмідь бере гармошку, співає беззвучно, широко розкриваючи пащу. Лісовик. Щось тихо ти співаєш. А вам чутно? Попросіть ведмедика, нехай співа голосніше. (Ведуча разом з дітьми просять.) Ведмідь голосно починає ревіти. Лісовик відступає назад. Затуляє вуха рука- ми, а ведмідь реве і підходить до нього. Той відмахується від нього руками. Забирає гармонь. Лісовик. Ну, не ображайся, Михайло Потапович, не лякай народ. Давай краще з дітками у гру пограємо.
Сценарій День святого Валентина для дітей При вході роздають дітям сердечка з написаними на них буквами (для дівчаток 4 штуки на вибір), а також цифрами (для хлопчиків 4 штуки на вибір).
Включають фонову ліричну музику.
Ведучий 1: Доброго всім дня! Ми дуже раді вас тут вітати. Хто знає, який день сьогодні, що за свято? Точно, Правильно! День Святого Валентина - світовий день всіх закоханих! Що ви знаєте про це свято? Хто такий Святий Валентин?
Все це абсолютно вірно. За дуже старою традицією всі молоді люди, як юнаки, так і дівчата, можуть, не зберігаючи таємниці зізнаватися в коханні, посилаючи своїй коханій або коханому листівку, красиво прикрашену червоними сердечками або який-небудь інший подарунок, виконаний у формі серця, або ж просто червоний тюльпан. Перська легенда свідчить, що червоний тюльпан ріс саме від солодких сліз двох закоханих і став згодом нев'янучим символом любові. Дарувати цього дня ще потрібно сердечка, їх також називають валентинками.
Ведучий 2: Я розповім ще одну легенду. Дуже багато століть тому давньоримські воїни за законом не могли одружуватися, поки були на службі. А у них служба тривала цілих 25 років. Святий Валентин, пастир і духівник, по тайні робив благословення люблячих сердець і вінчав закоханих. А вороги його або заздрісники видали Св. Валентина. і він був страчений 14 лютого ... З тих пір всі в світі в цей день святкують день всіх закоханих.
Ведучий 1: Що ж ти так про сумне, адже День Св. Валентина - одне з найвеселіших свят. І ми будемо відзначати його дуже весело.
Ведучий 2: Правильно, адже в даному залі всі закохані.
Ведучий 1: Ти перебільшуєш щось, я не вірю.
Ведучий 2: Хочеш, я тобі це доведу, що знаходяться тут закохані. Дивись, діти дуже люблять батьків, батьки своїх дітей, хтось любить свою неповторну кішку, хтось - цікаву книгу, а багато хто любить кінофільми.
(Глядачам): Хто любить поїсти - підніміть праву руку, хто любить поспати - ліву, хто любить їсти шоколад і дивитися телевізор - топайте ногами.
Ось бачиш!
А зараз ми будемо вибирати - Валентину та Валентина, але для цього, щоб стати найкращою парою і отримати хороший приз, потрібно постаратися.
Ведучий 1: При вході ми вам роздавали сердечка з літерами для дівчаток, і сердечка з цифрами для хлопчиків. Я називаю номер і букву, і ви підходите один до одного, а потім до мене.
Ведучий 2: На конкурс запрошуються дві пари.
конкурс Пари по черзі називають літературні твори, в яких любов перемогла зло. Переможе та пара, яка називає більше творів.
Глядачі ж допомагають тій парі, за яку вболівають.
Ведучий 1: Відмінна пам'ять, а як щодо пильного зору? Зараз проведемо ще один конкурс. Подивіться, один на одного дуже уважно і тепер повертайтеся спинами один до одного.
Конкурс називається «Опиши партнера»
Діти стають спинами один до одного. Хлопчику задають питання по зовнішності дівчини. Потім навпаки. Перемагає та пара, яка найточніше описувала один одного.
Ведучий 2: А тепер конкурс для самих винахідливих і оригінальних, і удачливих. Грати будуть ще 2 пари.
Конкурс називається «Освідчення в коханні»
Хлопці пишуть текст визнання, а дівчата пишуть їм відповідь. Визнання і відповіді при всіх зачитуються. Переможцями будуть ті, у яких найкрасивіший, і вдалий варіант.
Ведучий 1: Ви молодці! А для наступного конкурсу нам потрібна ще одна пара.
Конкурс називається «Знайди приз»
Юнак ненадовго виходить за двері. Дівчина ж ховає приз. Юнак за допомогою підказок глядачів («холодно-гаряче») шукає приз.
Ведучий 2: Я хотіла б висловити подяку всім присутнім за участь. Всі були дуже хороші. А найкращу пару зараз вибере винуватець торжества Святий Валентин.
(Фонограма. Заходить Святий Валентин у білій рясі).
Святий Валентин: Я прийшов у цей світ, щоб благословити іменем своїм Св. Валентина любов і всі люблячі серця. Я здобув перемогу над безжальної смертю тому, що я вірив - немає сили сильніше, ніж любов.
Ведучий 1: Друзі, пропоную допоможемо Св. Валентину з вибором кращої пари. Я буду називати номер, пара виходить вперед, всі інші аплодують. По гучності ж оплесків ми і виберемо пару - Валентину та Валентина.
Приз найкращій парі вечора дарує Св. Валентин.
(Звучить лірична музика).
Святий Валентин: (піднімає над своєю головою 2 половинки яблука). Розпадаються імперії, вмирають люди, поділяються країни. Але залишиться любов, що з'єднує серця.