Педагогічна цінність. Пісня-гра навчає корегувати власні дії з колективними, виявляти особистісне в гармонії з суспільним. Швидко брати на себе ролі і реалізовуватися в них. Гра сприяє активній вентиляції системи дихання.
Хід гри. Ведучий активізує аудиторію запитанням: “чи знають присутні деяких персонажів казок, що уміють літати?”. Необхідно дочекатись серед інших відповіді “Змій Горинич”. Тоді питають: “А скільки, до речі, у нього було голів?”. З’ясовують, що в різних казках по-різному. Але в нашого знайомого Змія-Горинича було три голови. Тому всіх присутніх поділяють на три приблизно рівні команди. Їм дають назви: “права голова”, “ліва голова”, в останню чергу визначають середню голову. У крайніх голів було по одному зеленому крилу (їх показують відведеними в бік руками: права голова – правими, ліва - лівими). А в середньої – міцний хвіст! (вертимо ним по стільцю). Далі можна потренуватися злітати у небо, працюючи крилами і хвостом, тупаючи ногами в темпі, який пропонує ведучий, виграючи пальцями на долоньці. Після цього, ведучий “згадує”, що Змій-то наш був не простий, а вокальний! Причім, кожна голова обожнювала свою пісню. Ось послухайте, як співає ліва голова пісню “Два веселих гуся”. З ауфтактом вступає “ліва голова”. Решта їй аплодує. В такий же спосіб співають інші голови. Пісні обираються з вивчених дітьми, або з таких, що є в пам’яті виконавців. Потім ведучий каже, що Змій любив співати одночасно всіма головами, що ми і зробимо, тільки після мого сигналу (кивка головою, плескання, свистка, удару ногою). І виконує заспів, в кінці якого подає гравцям щойно встановлений сигнал.
Змій Горинич музику любив, Вечорами пісеньки учив. І своїми головами Над лісами, над горами, До нестями хором голосив! (після знаку співають всі разом!!!)
Змей Горыныч музыку любил, Вечерами песенки учил. И своими головами Над лесами, над горами, Упоенно хором голосил! (после знака поют все вместе!!!)
Наступного разу ведучий просить вправніше працювати крилами і хвостом, бо це допоможе перемогти – голосніше виконати свою пісню! За час виконання третього заспіву ведучий пропонує “головам” домовитись і заспівати нову “любиму” пісню своєї “голови”. Якщо команди чисельно великі, виготовляють три картки з написаними десятьма назвами пісень (популярних, відомих цій групі). В такий спосіб “голови” можуть швидко домовитись і виконати поставлене завдання. За час виконання четвертого заспіву ведучий пропонує “головам” домовитись і заспівати єдину колективну пісню для всіх “голів”.