ШКОЛА ПРОФЕСОРА КРЕЙДА Танець хореографа Пробудилась земля на світанні, Сонце встало, умите в росі, Починається свято останнє, І в садочок зійшлися усі.
Так багато днів підряд Влітку, щозими – Поспішали ми в дитсад, В нім зростали ми.
Знаєм, всі ви нас любили, І хорошого навчили: Одягатись чим скоріш, Умиватись – якчистіш.
За столом – як слід сидіти, Акуратно їсти, пити, Малювати, рахувати, Книжки по складах читати.
Спасибі скажем вихователям За ласку і турботу, За те, що мама завжди йшла Спокійно на роботу. Пісня „ Дитячий садок” ( Діти сідають на стільчики)
Вихователь 1: У садку сьогодні свято, Урочистий день у нас. Йдуть всі наші дошкільнята Вже до школи в перший клас.
Вихователь 2: Ми як рідних всіх любили Та прощання час настав. Школярами стануть скоро Всі, хто так цього чекав.
починає звучати пісня „Професор Крейд”
Вихователь: (Звертається до батьків) Скажіть же, а в яку школу нам відправити наших малюків, адже вони такі розумні, кмітливі, все вміють, знають і.... А що це за пісенька звучить? Може вона нам допоможе .
продовжує звучати пісня про Професора Крейда Вихователь: То про кого це пісня?
Діти: Про Професора Крейда.
Вихователь: То може він нам допоможе, підкаже, адже недарма він професор. Давайте його покличемо. (Кличуть)
(Під музику заходить Професор Крейд) Професор Крейд: Хто мене кликав?
Вихователь: Це ми. Доброго дня. Може ти нам допоможеш? Наші дітки закінчують дитячий садочок, а в яку школу йти – ще не знають, адже їх так багато.
Професор Крейд: О, то я вам допоможу, адже я щороку набираю діток в свою незвичну школу Професора Крейда.
Вихователь: Ну що, діти, підемо вчитись до школи Професора Крейда?
Діти: Так.
Професор Крейд: Але моя школа незвична, в ній вчаться тільки найрозумніші діти, тому вам необхідно скласти вступний іспит та набрати якнайбільше моїх нагород, але насамперед поділимось на 2 команди. Одна буде по праву руку від мене, а 2 – по ліву. Ну як готові? Тоді починаймо. І насамперед ми повинні знати, чи всі діти виросли для того, щоб йти в мою школу, чи багато каші їли? Адже щоранку в мою школу заходять тільки ті діти, які можуть дістати головою до дзвіночка і сповістити про свій прихід дзвоном. Тому перед вами стоїть таке ж завдання. Потрібно пройти під цими ворітьми так, щоб дзвіночок задзвенів. гра під музику ( дітям, які не можуть дістати – вихователі підставляють куб)
Вихователь: Ну як, Професоре. Подивись – всі наші діти зможуть пройти до твоєї школи?
Професор Крейд: Так, кашу їли всі, але деяким треба. щоб мама або тато купили туфлі на о-о-о-такенних каблуках. Ну, гаразд, переходимо до наступного завдання. В моїй школі діти з першого класу літають в космос, а для того. щоб полетіти туди - треба знати назви планет, на які ми будемо літати. А ви їх знаєте? Ну, тоді зараз я перевірю, лише кожна команда по черзі.
(Діти називають планети , а Професор Крейд дає фішки, які діти будуть кидати в вази) Професор Крейд: Молодці. Ну гаразд. Шановна .........................................................., скажіть мені, будь ласка, а мрії в Ваших вихованців є? Адже якщо діти ні про що не мріють, то їм в моїй школі робити нічого.
Вихователь: Та ні, Професоре, не переймайся, мрії в наших діток є – і не аби – які. Ось послухай . пісня „Коли я виросту” (Після пісні Професор дає фішки , а діти кладуть їх в вазу кожен своїй команді) (Уривок для ознайомлення)