Педагогічна цінність. Організуюча й об’єднуюча пісня-гра, сприяюча подоланню психологічних бар’єрів у спілкуванні, підвищенню тонусу, встановленню швидкого контакту з іншими, соціалізації, самоусвідомленню себе як частки єдиного всесвіту. Демонструє певні єдності людини й оточуючої дійсності та характер цього співіснування. При постанові творчого завдання (“хто ще може ходити руки-за-руки?”) стимулюється креативне мислення дітей.
Хід гри. Керівник виконує заспів, піднявши руки в кулаках до рівня плечей, пропонуючи на словах “руки-за-руки” взятися за руки. Діти повторюють мелодію та рухи і беруться за руки, утворюючи єдиний ланцюг. На сильну долю першого рядка приспіву виносять скріплені руки вперед і вгору, на наступну сильну – відводять назад. На другий рядок – розгойдують скріплені руки вліво-вправо. Після останнього куплету ставлять творче запитання: “хто (що) ще може ходити руки-за-руки?”. З відповідей складають нові куплети і виконують їх.
1. І заспів і приспів у пісеньки є І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів: Хей, хей, ла-ла-ла-ла І ходять вони руки-за-руки. 2
2. У музики є сім радісних нот І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів. 3. У райдузі грають сім кольорів І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів. 4. У сонечка є планета Земля І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів. 5. Хмаринка несе і дощик і сніг І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів. 6. У хлопчика є дівчина-краса І ходять вони руки-за-руки. 2 Приспів.
1. У песенки есть запев и припев И ходят они рука об руку. 2 Припев: Хей, хей, ла-ла-ла-ла И ходят они рука об руку. 2
2. У музыки есть семь радостных нот И ходят они рука об руку. 2 Припев. 3. У радуги есть семь ярких цветов И ходят они рука об руку. 2 Припев. 4. У солнышка есть Земля и Луна И ходят они рука об руку. 2 Припев. 5. У облачка есть и дождик и снег И ходят они рука об руку. 2 Припев. 6. У мальчика есть девчонка-краса И ходят они рука об руку. 2 Припев.