Педагогічна цінність. Пісня-гра навчає швидко генерувати ідеї, накладати на себе конкретну роль і реалізовуватися в ній. Пісня-гра активізує мислення, уяву, фантазію, вчить швидко диференціювати інформацію і вчасно користуватись потрібними елементами з можливого комплексу. Наполягає на системному мисленні, при якому відбувається деталізація поведінки в кожній окремій ігровій ситуації.
Хід гри. Ведучий пропонує гравцям покататися на каруселях. Показує і репетирує з дітьми механіку руху каруселі (обертання кулачками по сонцю у швидкому темпі). Далі каже: “Спершу покатаємось у човні”. Вмикає уявлювану кнопку пуску каруселі (вона може бути будь-де і будь-якою) і всі під заспів куплета їдуть. Далі ведучий задає по одному два запитання: “Всі сіли?” і “Чи зручно?”. Діти відповідають “Так” чи “Ні”. Ця відповідь важлива для ведучого як стимулятор єдиної хорової відповіді (єднання ігрової енергії в одиницю часу). Після відповідей ведучий промовляє “Поїхали!!!”, знову звучить музика заспіву і всі демонструють катання на каруселях. Ведучий при потребі коментує ігрові моменти, що виникають, звертає увагу на цікаві епізоди, красиві рішення гравців. Далі запитує: “А на чому ще хочете покататись?”. Відбувається “мозковий штурм” і з можливих варіантів обирається один для наступного куплету. Залишається лише обрати нового вмикача каруселі і можна рушати у путь. Такий призначається попереднім головуючим за якусь “заслугу” (цікаве рішення, наявність цінної риси характеру, потрібного уміння, деталі одягу тощо).
Ми кататися хотіли, Карусели, карусели, Ми з тобою в човник сіли. Мы с тобою в лодку сели І поїхали, і поїхали. И поехали, и поехали! (далі за описаним ходом гри). (далее за описанием хода игры)
Р.S. замість “в човник” можна співати: “на санки”, “на скейт”, “в поїзд”, “в машину”, “в ракету”, “на коня”, “на свинку”, “на танк”, “на оленя”, “на слона” і таке інше. Можливі жартівливі варіанти: “на кішку,” “в корито”, “на шию”, “в калюжу”, “на кнопку” тощо. При будь-якому варіанті ведучий організує “гру у грі”, даючи нові корективи, установки, вводячи нові позаштатні ситуації. Наприклад: шумовий супровід до жестів, побудова із усіх присутніх танка, ракети, перевірка знань правил дорожнього руху, відлік часу й введення ритуалу перед запуском ракети, придумування нових слів-команд успішного керманича та інше..