Педагогічна цінність. Пісня-привітання покликана створити атмосферу доброзичливості, піднесеності, радості спілкування і, поряд із виконанням комплексу суто музичних завдань, пісня-гра має можливість включити загальну увагу дітей, сприяти напрацюванню швидкості в аналізі отриманої інформації, виробленню уміння органічно вступити у музичний та інформаційний “потік”. Можливе використання пісні-гри як загального тесту, як інструменту самопізнання (хто я є, який я?).
Хід гри. Учитель заспівує запитальні рядки. Діти самостійно встановлюють міру співучасті у виконанні пісні й відповідають (доспівують) після кожного рядка – “Добрий день!”
1. Добрий день ті, хто зимою родивсь. Добрий день! Добрий день ті, хто весною родивсь. Добрий день! Добрий день ті, хто у літо родивсь. Добрий день! Осінню жовтою хто народивсь Добрий день! (далі відповіді за аналогією)
2. Добрий день ті, хто тварин полюбля, Ті, хто у мріях долають моря. Добрий день ті, хто спритніший за всіх. Добрий день ті, хто добріший за всіх. Добрий день!
3. Добрий день ті, хто живе сім літ. Добрий день ті, кому є двісті літ. Добрий день ті, хто зорю зустрічав. Ті, хто цукерку б сусіду віддав. Добрий день!
4. Добрий день ті, хто русявий із вас. Добрий день ті, хто чорнявий із вас. Добрий день ті, хто підхопиться вмить, Й аплодисментами нас осінить. Добрий день!
1. Здравствуйте те, кто родился зимой, Здравствуйте! Здравствуйте те, кто родился весной, Здравствуйте! Здравствуйте те, кто рождён в летний зной, Здравствуйте! Те, кто родился осенней порой. Здравствуйте! (далее ответы по аналогии)
2. Здравствуйте, кто обожает зверей, Те, кто мечтают пройти пять морей, Здравствуйте, кто самых быстрых быстрей, Здравствуйте, кто самых добрых добрей. Здравствуйте!
3. Здравствуйте те, кому было семь лет, Здравствуйте те, кому было сто лет, Те, кто однажды встречали рассвет, Здравствуйте те, кто не хочет конфет. Здравствуйте!
4. Здравствуйте те, кто иных посветлей, Здравствуйте те, кто иных потемней, Здравствуйте те, кто сумеет вскочить, Аплодисменты друзьям подарить. Здравствуйте!